تلویزیون

فصل جدید مجموعه طنز «نون خ» به چابهار رسید

فصل جدید مجموعه طنز «نون خ» بعد از گذشت مدتی از فیلمبرداری خود در اطراف تهران، به چابهار رسید.

به نقل از روابط عمومی سازمان صداوسیما، سعید آقاخانی و تیم تولید «نون خ» که فصل جدید ماجراهای نورالدین خانزاده را آغاز کرده‌اند، بعد از ضبط لوکیشن‌هایی در ورامین و خجیر به چابهار رسیده‌اند.

در فصل پنجم این مجموعه مردم سیستان و بلوچستان و بعد از آن کردستان و کرمان هم میزبان گروه تولید این سریال خواهند بود.

توجه به محورهایی همچون محیط زیست، میراث فرهنگی و مسائل اقوام کماکان در دستور کار سعید آقاخانی و عوامل «نون خ ۵» است.

فصل پنجم این سریال شامل ۲۵ قسمت است و پخش آن همزمان با شروع ماه رمضان شروع می‌شود و ادامه آن در نوروز سال ۱۴۰۳ روی آنتن شبکه یک می‌رود.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی و صهبا شرافتی از جمله بازیگران سریال هستند.

«نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی از نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک به نمایش درآمد. «نون خ» در اصل مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. تاکنون چهار فصل از این مجموعه ساخته و پخش شده است که در نوروز سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ پخش شدند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا