تلویزیون

آغاز خوب سال ۱۴۰۰ برای سیدعلی ضیا

برنامه «فرمول یک» بعد از مدت‌ها پخش تولیدی، به آنتن زنده بازگشت.

برنامه تلویزیونی «فرمول یک» و سیدعلی ضیا مجری و تهیه‌کننده آن، در این روزها شرایطی را تجربه می‌کنند که برای نزدیک به یک سال از آن محروم بوده‌اند.

«فرمول یک» در حالی به عنوان ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۰ شبکه یک سیما روی آنتن رفت. که بعد از مدت‌ها به آنتن زنده برگشت. این برنامه از اواخر سال ۹۸ به تدریج و در بعضی روزهای هفته تولیدی شد. و از خرداد ماه ۹۹ همزمان با آغاز فصل جدید به طول کامل از فهرست برنامه‌های زنده تلویزیون حذف شد.

سیدعلی ضیا مجری مجری و تهیه‌کننده «فرمول یک» چندی پیش در جریان نامه‌نگاری با محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، تلویحا از علاقه‌اش برای در اختیار داشتن آنتن زنده صحبت کرده بود. اگر امروز آنتنمان زنده نیست. و شما تولیدی بودنش را متوجه نشدید. دلیلش همان دولتی است. که شما وزیر ارتباطاتش هستید. و نخواستند. آنتن زنده داشته باشیم.

سیدعلی ضیا نیز در سال ۹۹ شرایط ایده‌آلی را در تلویزیون تجربه نکرد. وی که برای چندین سال اجرای ویژه‌برنامه‌های مناسبتی این شبکه را عهده‌دار بود، یلدای ۹۹ پس از مدت‌ها از آنتن دور ماند و ویژه‌برنامه یلدایی شبکه یک، به «دستپخت» سپرده شد. سیدعلی ضیا در نوروز ۱۴۰۰ دوباره این شانس را به دست آورد که در پربیننده‌ترین زمان سال، ویژه‌برنامه شبکه یک سیما را اجرا کند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا