تلویزیون

واکنش‌ها به ورود رضا صادقی به حوزه مجری‌گری

بعد از بنیامین بهادری و فرزادن فرزین، رضا صادقی هم به جمع خواننده‌های سرشناسی پیوست که وارد حوزه اجرا شده.

رضا صادقی در شبکه پنج برای اولین بار اجرای یک برنامه تلویزیونی را برعهده گرفت. او درباره فعالیتش در این حوزه گفت: «اگر بی ادبی به ساحت مابقی مجریان نباشد. و فقط به حکم اینکه شاید با کلامی از من حال هموطنانم را کمی تکان دهد. و حال شان را به لبخند برساند به دیده منت می‌پذیرم.»

در کنار انتشار صحبت‌ها و انتقادات اجتماعی و اقتصادی رضا صادقی در این برنامه، ورود او به حوزه اجرا واکنش‌های مثبت و منفی داشته. عده‌ایی به افزایش ورود چهره‌های سینما و موسیقی به مجری‌گری انتقاد دارند. و در مقابل گروهی حضور چهره‌های سرشناسی که توان اجرا دارند. را برای برنامه‌های تخصصی هر حوزه مفید می‌دانند.

بهمن بابازاده(خبرنگار موسیقی) درباره اولین تجربه رضا صادقی در حوزه اجرا نوشته:«ما درباره رضا صادقیِ «خواننده» حرف نمی زنیم. درباره یک مجری مسلط به فن بیان، مسلط به اجرا و کم نظیر در برقراری ارتباط با مخاطب یک برنامه مهم حرف میزنیم.

که رضا صادقی، نه یک مجریِ عصا قورت داده‌ی صرفا سلبریتی‌ست. او واقعا از بسیاری از مجری های سفارشی و پرادعای صدا و سیما کیلومترها جلو است. یک استعداد تمام عیار که اطلاعاتش در حوزه موسیقی قابل توجه و بسیار دقیق است.

آنهایی که «تاک شوی» رضا صادقی با مهمانانش مثل کاوه آفاق و محمدرضا هدایتی را دیدند متفق القول، معتقدند او بهترین مجری همه برنامه های نوروز 1400 بود.

اجرا و انرژی اش چیزی در حد غافلگیری و تلاشش در فتح کاراکتر جدید، باشکوه…»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
سینما دیلی

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا