تلویزیون

پایان مجموعه نوروزی فصل سوم «نون. خ»

مجموعه نوروزی «نون. خ ۳» امشب به سرانجام خود می‌رسد.

 به نقل از روابط عمومی شبکه یک، مجموعه نوروزی  فصل سوم سریال طنز «نون. خ» امشب با پخش آخرین قسمت، به ایستگاه پایانی خواهد رسید. 

سریال «نون. خ» به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی سعید آقاخانی در حالی در شب‌های نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه یک سیما رفت که طبق اعلام نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما، فصل سوم این سریال توانست در صدر بیشترین میزان مخاطب و رضایت سریال‌های نوروزی قرار بگیرد.

امشب ۱۵ فروردین شانزدهمین و آخرین قسمت از این سریال پخش می‌شود و فردا ۱۶ فروردین بعد از خبر ساعت ۲۱ پشت صحنه «نون. خ» نمایش داده خواهد شد.

«نون. خ ۳» با عروسی شیرین دختر نورالدین آغاز ‌شد و با یافتن معدن طلا در روستا، وارد ماجراهای جدید شد. در ۲ فصل قبل موضوع کشت و صادرات تخمه و انار مطرح شد و در «نون. خ ۳» تولید داروهای گیاهی محور کار قرار گرفت.

«نون. خ ۳» محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در آن سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سید علی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی و هدی استواری ایفای نقش کرده‌اند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا