تلویزیون

تمجید نمایندگان مجلس از سریال «گاندو 2»

۱۶۰ نفر از نمایندگان با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که سریال گاندو نوری بر تاریکخانه جریان نفوذ تاباند و پشت پرده بسیاری از وقایع تلخ و ناگوار رخ داده در کشور را افشا کرد.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیانیه ۱۶۰ نفر از نمایندگان در قدردانی از ساخت سریال «گاندو ۲» را قرائت کرد.

در این بیانیه آمده است. ملت در مجموعه تلویزیونی گاندو به صراحت دیدند. که پروژه نفوذ بسیار فراتر از موضوع جاسوسی به نفع دشمن و در واقع هدف نهایی‌اش دلسرد کردن مردم از انقلاب و آرمان‌هایش با به کارگیری آخرین روش‌ها و تکنولوژی‌های ساخته شده. در کارگاه‌های فوق سری سازمان‌های جاسوسی آمریکا. رژیم صهیونیستی و سایر مراکز جاسوسی غرب است.

نمایندگان در بخش پایانی بیانیه خود آورده‌اند. از سربازان گمنام امام زمان (عج) و سازندگان و بازیگران مجموعه تلویزیونی گاندو که به راستی سلبریتی واقعی هستند. تشکر می‌کنیم. و به آنان خدا قوت می‌گوییم. که نوری بر تاریکخانه جریان نفوذ تابانده و پشت پرده بسیاری از وقایع تلخ و ناگوار رخ داده در کشور را افشا کردند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا