تلویزیون

اجرای مسابقه «کارویا» از شبکه یک تلویزیون

مسابقه تلویزیونی «کارویا» دوشنبه‌ها و سه شنبه‌ها از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به نقل از روابط عمومی صداوسیما، مسابقه تلویزیونی «کارویا» با هدف شناسایی و حمایت از مزیت‌های رقابتی دانش‌بنیان‌ها، از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

«کارویا» با ارائه‌های کوتاه، درصدد است. تا با شناساندن ایده‌ها و طرح‌هایی که به محصول یا خدمات رسیده‌اند، علاوه بر حمایت مالی از آنها، فرصت سرمایه‌گذاری مردمی را نیز فراهم کند. در این مسابقه بیش از صد شرکت دانش‌بنیان و استارتاپ به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. تا طرح‌های برتر شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

آشنایی بیشتر با ثمره محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های موفق و مزیت‌های اقتصادی آنها، از مهمترین نکته‌های مورد توجه در این مسابقه تلویزیونی است.

تهیه‌کننده این مسابقه تلویزیونی احمد شفیعی است. و علی ناظمی، مهدی محمدی، علی اصغر سعدآبادی، ویدا سینا و فاطمه جعفری، گروه داوران این مسابقه را تشکیل می دهند.

مسابقه تلویزیونی «کارویا» در تامین برنامه شبکه یک آماده پخش شده و محصول مشترکی از سازمان هنری رسانه‌ای اوج و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری است.

این مسابقه دوشنبه‌ها و سه شنبه‌ها، ساعت ۲۳ پخش می‌شود. و قسمت اول آن ۱۵ آذر روی آنتن سبکه یک سیما می رود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا