ویدیو

تریلر سریال «تولیدات رویا» و «برد یا باخت» منتشر شد (با زیرنویس فارسی اختصاصی)

اعلامیه جدید پیکسار: سریال اسپین‌آف «تولیدات رویا» در دسامبر و «برد یا باخت» به فوریه ۲۰۲۵ موکول شد

به گزارش سینما شارپ، پیکسار دو سریال جدید خود را معرفی کرد: اسپین‌آف «تولیدات رویا» از دنیای Inside Out در دسامبر و سریال «برد یا باخت» در فوریه ۲۰۲۵ منتشر می‌شوند.

پیکسار اعلام کرده که تغییرات جزئی در برنامه پخش تلویزیونی آینده خود ایجاد کرده است. در رویداد D23 دیزنی که در ماه آگوست گذشته برگزار شد، پیکسار دو سریال جدید از خود را به نمایش گذاشت: اسپین‌آف محدود چهاربخشی به نام Dream Productions که برگرفته از فیلم Inside Out است و سریال کاملاً جدیدی به نام Win or Lose که داستان‌های شخصیت‌های مختلف را در هفته منتهی به مسابقه بزرگ سافت‌بال آن‌ها روایت می‌کند. این اعلامیه زمانی منتشر شد که Inside Out 2 که حالا پرفروش‌ترین فیلم انیمیشن تاریخ شده، فردا در Disney+ عرضه می‌شود.

در حالی که پیش از این اعلام شده بود Win or Lose در ماه دسامبر منتشر می‌شود، اکنون جای خود را به Dream Productions داده و Win or Lose به فوریه ۲۰۲۵ موکول شده است، احتمالاً برای بهره‌برداری بیشتر از موفقیت Inside Out 2.

Dream Productions بار دیگر به ذهن رایلی بازمی‌گردد و این بار به بررسی عملکرد استودیویی که رؤیاهای او را می‌سازد می‌پردازد. تمام چهار قسمت این مجموعه محدود از ۱۱ دسامبر ۲۰۲۴ در Disney+ پخش خواهند شد. Win or Lose شامل هشت قسمت است که هر کدام داستانی متفاوت را روایت می‌کند و از ۱۹ فوریه ۲۰۲۵ شروع به پخش می‌کند.

پیت داکتر، مدیر خلاقیت پیکسار، در بیانیه‌ای گفت: «این دو سریال خلاقیت‌های پیکسار را در بهترین حالت خود به نمایش می‌گذارند. ما بسیار خوشحالیم که طرفداران نیازی به انتظار طولانی برای محتوای بیشتر از دنیای Inside Out ندارند. Dream Productions پر از لحظات خنده‌دار و شگفت‌آور است و به یکی از بخش‌های محبوب فیلم اول، یعنی ساخت رؤیاهای رایلی، عمیق‌تر می‌پردازد. همچنین، Win or Lose را یک سریال برجسته و منحصر به فرد می‌دانیم که روایت‌های جسورانه و خلاقانه‌ای دارد و به ما شخصیت‌هایی را نشان می‌دهد که همه ما می‌توانیم با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم.»

در Dream Productions، صداپیشگانی همچون پائولا پل، ریچارد آیودی و بسیاری از بازیگران Inside Out 2 مانند ایمی پولر، مایا رودولف، آلی مکی، کنزینگتون تالمن، لیزا لاپیرا، تونی هیل، لوییس بلک و فیلیس اسمیت حضور دارند.

این سریال بین اتفاقات Inside Out و Inside Out 2 جریان دارد و درباره استودیویی در ذهن رایلی است که هر شب به‌موقع و با بودجه دقیق، رؤیاها را تولید می‌کند. رایلی در حال رشد است و وقتی خاطراتش نیاز به پردازش بیشتری دارند، شادی و بقیه احساسات اصلی آن‌ها را به استودیوی تولید رؤیا می‌فرستند. پائولا پرسیمن، کارگردان معروف (با صدای پائولا پل)، با کابوس‌های خود دست و پنجه نرم می‌کند: او باید رؤیای جدیدی بسازد در حالی که با زنی به نام زنی (با صدای ریچارد آیودی) همکاری می‌کند، که کارگردان رویاپردازی است که آرزوی ورود به دنیای بزرگ رویاهای شبانه را دارد.

Win or Lose نیز دارای صداپیشگی ویل فورته است.

«برد یا باخت» احساسات هشت شخصیت مختلف را در هفته منتهی به مسابقه بزرگ سافت‌بال آن‌ها به تصویر می‌کشد — از کودکان نامطمئن تا والدین حساس و حتی داور عاشق‌پیشه — که همگی داستان‌هایی خنده‌دار و احساسی دارند. این سریال توسط کری هابسون و مایکل یتس کارگردانی، نویسندگی و تهیه شده و دیوید لالی تهیه‌کننده آن است.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا