ویدیو

اظهارات جورج کلونی درباره بایدن، ترامپ و شوخی‌هایش با برد پیت

جورج کلونی در مصاحبه‌ای درباره دوستی با اوپرا، نوشتن مقاله‌ای تأثیرگذار برای انتخابات، حملات ترامپ و فیلم جدیدش با برد پیت صحبت کرد.

به گزارش سینما شارپ، جورج کلونی درباره دوستی‌اش با اوپرا، نوشتن مقاله‌ای در نیویورک تایمز که ممکن است مسیر انتخابات را تغییر داده باشد، و همچنین کناره‌گیری جو بایدن از نامزدی، صحبت کرد. او همچنین به حملات دونالد ترامپ در شبکه اجتماعی تروث اشاره کرد و از اولین حضورش در برادوی در نمایش “شب بخیر و موفق باشی” صحبت کرد. جورج کلونی درباره مهارت‌های بازیگری جیمی، فیلم جدیدش به نام Wolfs، و شوخی‌هایش با برد پیت نیز گفت‌وگو کرد. او همچنین اشاره کرد که چگونه با استفاده از کاغذهای هدیه‌ای از جیمی، نامه‌هایی با سربرگ بیل کلینتون ارسال کرده است.

جیمی کیمل، مجری و تهیه‌کننده اجرایی برنامه “Jimmy Kimmel Live”، یک شوی محبوب آخر شب در شبکه ABC است. این برنامه به خاطر ویدیوهای ویروسی خود با بیش از ۱۶ میلیارد بازدید و ۱۹ میلیون مشترک در یوتیوب شناخته شده است. برخی از محبوب‌ترین بخش‌های کمدی این برنامه شامل Celebrities Read Mean Tweets، Lie Witness News، Halloween Candy YouTube Challenge، شوخی جیمی و سال با عمه چیپی، و هنرمندانی مانند ریحانا و دوا لیپا است که جیمی را در نیمه شب غافلگیر می‌کنند.

در ادامه میتوانید این برنامه رو (با زیرنویس فارسی اختصاصی) سینما شارپ مشاهده کنید.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا