سینمای جهان

دعوای راسل کرو با یک کاربر در توییتر

واکنش راسل کرو به توییت یکی از کاربرهای منتقد فیلم «ارباب و فرمانده» به بحث داغ توییتر تبدیل شد.

به نقل از ورایتی، فیلم سال ۲۰۰۳ راسل کرو با نام «ارباب و فرمانده» بعد از آنکه راسل کرو در توییتر به کاربری که از آن انتقاد کرده بود. پاسخ داد. به موضوع داغ توییتر تبدیل شد.

این ماجرا از آنجا شروع شد. که کاربری در توییتر با گذاشتن عکس راسل کرو در فیلم «ارباب و فرمانده» به کسانی که از کمبود خواب رنج می برند. این فیلم را توصیه کرد، او نوشت: من هرگز بیشتر از ده دقیقه این فیلم را ندیده ام. این فیلم را برای این مشکل توصیه و از راسل کرو نیز تشکر می کنم.

این کاربر، برای آنکه کرو پست را ببیند. نام او را به عکس ضمیمه (اصطلاحا تگ) کرد.

کرو هم البته این نوشته را دید. و واکنش نشان داد، ستاره «گلادیاتور» نوشت: این روزها، بچه ها این مشکل را دارند، آنها نمی توانند. متمرکز شوند.

کرو افزود: فیلم پیتر ویر عالی است، یک داستان تاریخی دقیق و موشکافانه، فیلمبرداری راسل بوید در فیلم فوق العاده و موسیقی آن نیز باشکوه است، قطعا فیلم برای افراد بزرگسال ساخته شده است.

این توییت کرو با واکنش های بسیاری مواجه شد. در میان اشخاص مشهور، جاش گاد در جواب کرو نوشت: یک فیلم بی نقص.

پیتر رمزی کارگردان «مرد عنکبوتی» نیز در جواب کرو نوشت: آن فرد یک ابله لعنتی است، کرو و پیتر ویر پرستیدنی هستند، فیلم فوق العاده است. و تو (راسل کرو) در آن شگفت انگیز بازی کرده ای. از تو متشکریم.

فیلم «ارباب و فرمانده» در سال ۲۰۰۳ منتشر و با استقبال منتقدان مواجه شد. این فیلم در هفتاد و ششمین دوره اسکار در ۱۰ شاخه از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد شد. و همینطور توانست. اسکار بهترین فیلمبرداری و تدوین صدا را نیز به دست بیاورد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا