نمایش خانگی

ایرانی‌ها هم «پدرخوانده» می‌سازند

سریال «پدرخوانده» در ایران و ترکیه ساخته می شود.

هادی انبار‌دار مدیرتولید و مجری طرح سریال «پدرخوانده» درباره این پروژه بین‌المللی اظهار کرد: این مجموعه  قرار است در دو فصل برای پخش از شبکه نمایش خانگی تولید شود که هر فصل از این سریال ۱۸ قسمت خواهد بود.

وی افزود: مرتضی شایسته تهیه‌کنندگی این سریال و رحیم طوفان نیز کارگردانی را برعهده خواهد داشت. فیلمنامه این مجموعه را حمید برزگر و لیلا نیکزاد به صورت مشترک نوشته‌اند.

رحیم طوفان (زاده ۱۳۵۷ در اردبیل) مدرس سینما،مبتکر،نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. وی دانش‌آموختهٔ رشتهٔ گرافیک رایانه از دانشگاه اردبیل است. از مهم‌ترین آثار رحیم طوفان می‌توان به کارگردانی فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم اشاره کرد.

مجری طرح سریال «پدرخوانده» گفت: بخش‌هایی از سریال در ترکیه فیلمبرداری می‌شود. در این سریال بازیگران ایرانی و ترکی حضور خواهند داشت.

به گفته وی، برای حضور «ماهسون قرمزی‌گل» خواننده، بازیگر و کارگردان کرد تبار ترکیه مذاکرات انجام شده است و انتظار می رود وی به عنوان بازیگر در این سریال حضور یابد.

انباردار در پایان تاکید کرد: این فیلم یک ملودرام اجتماعی است. که داستانش از سال ۵۷ آغاز شده و تا زمان حال ادامه خواهد داشت.

طوفان در زمینه‌های تصویربرداری، تدوین و کارگردانی، طراح و مجری جلوه‌های دیداری و اکشن در سینما، نصب و اجرای کیبل کم و تصویربرداری هوایی، طراحی و اختراع دوربین‌های کابلی (کیبل کم) ربوتیک فعالیت داشته‌است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا