نمایش خانگی

پردیس پورعابدینی در مورد نقش راضیه سریال «آقازاده» می‌گوید

پردیس پورعابدینی بازیگر سریال «آقازاده»: هیچ اطلاعی از قبل و بعد شخصیت راضیه در فیلمنامه نداشتم

پردیس پورعابدینی درباره مراحل انتخابش برای بازی در سریال «آقازاده»، در گفت‌وگو با کافه آپارات مطرح کرد: آقای توفیقی من را سر نمایش «قصه ظهر جمعه» دیده بودند اما آنجا حرفی از «آقازاده» مطرح نشد و بعد از دو سه ماه به من زنگ زدند. خیلی برای نقش راضیه تست دادم، حتی تا آخرین لحظه هم نمی‌دانستم حضورم در این سریال قطعی شده است.

من بازی‌ام را در این سریال از نقش راضیه شروع کردم و اتفاقات و موقعیت‌های قبل و بعد این شخصیت را در فیلمنامه نمی‌دانستم و اصلا نمی‌دانستم که چرا دارم فلان کار و رفتار را انجام می‌دهم. در واقع هر چه جلوتر رفتم کاراکتر راضیه و مانلی را شناختم.

پردیس پورعابدینی در پاسخ به این سوال جیرانی که خودش به راضیه بیشتر شباهت دارد یا مانلی، گفت:

من به راضیه بیشتر شباهت دارم؛ هم راضیه‌ای که با حامد است. و هم راضیه‌ای که با مادربزرگش در شمال زندگی می‌کند.

پورعابدینی در مورد پیشنهادهایی که بعد از بازی در این سریال به او شده، توضیح داد:

پیشنهادهایی مطرح شده ولی فعلا دارم از تجربه «آقازاده» استفاده می‌کنم. چون قدم بعدی‌ام در بازیگری، خیلی برای مهم است. و با مشورت و تامل بیشتری می‌خواهم پیش بروم.

آقازاده مجموعه‌ای به‌صورت نمایش خانگی به کارگردانی بهرنگ توفیقی. تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا است. فیلم‌برداری این مجموعه از سال ۱۳۹۸ و پخش آن از روز جمعه ۶ تیرماه ۱۳۹۹ در شبکهٔ نمایش خانگی آغاز شد.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا