سینمای جهان

هریسون فورد به دنیای مارول می‌پیوندد

هریسون فورد برای ایفای نقش در فیلم «کاپیتان آمریکا ۴» به دنیای مارول می‌پیوندد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، هریسون فورد در حال پیوستن به دنیای سینمایی مارول است. این ستاره پرفروغ سینمای جهان قرار است نقش ژنرال راس را که پیش از این ویلیام هرت بازیگر فقید سینما بازی می کرد، در دنباله «کاپیتان آمریکا» ایفا کند.

هریسون فورد قرار است در نقش راس در فیلم «کاپیتان آمریکا: سفارش دنیای نو» ظاهر شود. در این فیلم آنتونی مکی در نقش شخصیت سم ویلسون حضور خواهد داشت. جولیا اونا نیز کارگردانی این فیلم را برعهده دارد.

داستان این فیلم پس از وقایع سریال مارولی دیزنی‌پلاس به نام «فالکن و سرباز زمستان» اتفاق می‌افتد و سرانجام کاراکتر سم ویلسون سپر و ردای کاپیتان آمریکا را می پذیرد.

فورد همچنین قرار است نقش راس را به غیر از «کاپیتان آمریکا ۴» در فیلم «صاعقه‌ها» که درباره گروه اصلی ابرشرورها است، بازی کند. این فیلم به کارگردانی جیک شرایر در ۲۶ جولای ۲۰۲۴ اکران می شود.

با وجودی که «کاپیتان آمریکا: سفارش دنیای نو» اولین حضور فورد در دنیای مارول خواهد بود با این حال این بازیگر با حضور در آثار فرنچایز غریبه نیست. فورد برای چندین دهه نقش اصلی دو مجموعه سینمایی مشهور «جنگ ستارگان» و «ایندیانا جونز» بود. او قرار است برای آخرین بار نقش دکتر ایندیانا جونز، باستان شناسِ بی باک را در «ایندیانا جونز ۵» بازی کند. این فیلم قرار است در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ اکران شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا