نمایش خانگی

مذاکره با پریتی زینتا و زرین خان برای سریال سلام بمبئی

دست اندرکاران سریال سلام بمبئی که اولین سریال مشترک ایران و هند است و در بیست قسمت برای پلتفرم های هند و ایران ساخته می شود با دو بازیگر مطرح هند وارد مذاکره شدند.

پریتی زینتا ده ها فیلم در نقش اصلی با شاهرخ خان همبازی بوده و زرین خان نیز تجربه بازی با سلمان خان را دارد.

گویا زرین خان دوستی نزدیکی با قربان محمدپور دارد. و به این کارگردان جواب مثبت داده است. پیش از این حضور گلشن گروور بدمن معروف بالیوود در این سریال قطعی شده بود .

جواد نوروزبیگی از ایران و کمپانی موشن پیکچر هند تهیه کنندگان سریال قربان محمدپور هستند. که به زبان انگلیسی و فارسی ساخته خواهد شد.

قربان محمدپور پیش از این و در سال ۹۴ فیلم «سلام بمبئی» را با بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری و برخی از بازیگران سینمای هند ساخته بود.

مذاکره با پریتی زینتا و زرین خان برای سریال سلام بمبئی. دست اندرکاران سریال سلام بمبئی که اولین سریال مشترک ایران و هند است. و در بیست قسمت برای پلتفرم های هند و ایران ساخته می شود. با دو بازیگر مطرح هند وارد مذاکره شدند.

سلام بمبئی، دومین محصول مشترک سینمای هند و ایران پس از همای سعادت با بازی محمدعلی فردین و وحیده رحمان و سانجیو کومار بازیگران سرشناس سینمای هند است و آن را در گونه فیلم‌های تجاری و سرگرمی می‌توان تعریف کرد. این فیلم از ۱۱ آذر ماه اکران به سرگروهی سینما استقلال اکران شده‌است.

این فیلم در صدا و سیما یکبار از شبکه پنج سیما با دوبله فارسی و یکبار از شبکه آی‌فیلم بازپخش شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا