سینمای جهان

بازی واکین فینیکس در فیلم بعدی آری آستر

واکین فینیکس، اما استون، آستین باتلر و پدرو پاسکال بازیگران فیلم بعدی آری آستر با مدیریت فیلمبرداری داریوش خنجی شدند.

به نقل از ورایتی، آری آستر برای فیلم بعدی‌اش «ادینگتون» یک گروه از بازیگران درجه یک را جمع کرده و قرار است. واکین فینیکس، اما استون، آستین باتلر، پدرو پاسکال، لوک گرایمز، دیر اوکانل، مایکل وارد و کلیفتون کالینز جونیور در فیلم بعدی او جلوی دوربین بروند.

جزییات داستان مخفی نگه داشته شده و تنها چیزی که گفته شده این است. که فیلم کلانتر شهر کوچک نیومکزیکو را با آرزوهای بزرگ دنبال می‌کند.

تولید «ادینگتون» این هفته آغاز می‌شود. و آستر که نویسنده و کارگردان فیلم است. تهیه‌کنندگی آن را هم در کنار لارس نادسن انجام می‌دهد. داریوش خنجی که ۲ نامزدی اسکار در کارنامه دارد. مدیر فیلمبرداری فیلم است.

واکین فینیکس امسال برای بازی در نقش اصلی فیلم «بیو ترسیده است» که یک کمدی ترسناک از آری آستر در سال ۲۰۲۳ و درباره مردی آشفته بود. که برای دیدن مادرش به خانه می‌رود، نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد.

اما استون پس از کسب دومین جایزه اسکار خود برای بازی در فیلم «بیچاره‌ها» یورگوس لانتیموس که تهیه‌کننده آن نیز بود و همچنین سریال «نفرین» که در آن با ناتان فیلدر و بنی سفدی همکاری کرد، وارد این فیلم می‌شود. باتلر در حال حاضر با «تل‌ماسه: قسمت دوم» روی پرده‌های سینماهاست و «دوچرخه سواران» ساخته جف نیکولز را برای اکران دارد، در حالی که پاسکال در «عروسک‌ها را دور کن» ساخته ایتن کوئن بازی کرده و بازیگر فصل دوم سریال «آخرین بازمانده ما» برای شبکه HBO است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا