مذاکره با پریتی زینتا و زرین خان برای سریال سلام بمبئی

دست اندرکاران سریال سلام بمبئی که اولین سریال مشترک ایران و هند است و در بیست قسمت برای پلتفرم های هند و ایران ساخته می شود با دو بازیگر مطرح هند وارد مذاکره شدند.

پریتی زینتا ده ها فیلم در نقش اصلی با شاهرخ خان همبازی بوده و زرین خان نیز تجربه بازی با سلمان خان را دارد.

گویا زرین خان دوستی نزدیکی با قربان محمدپور دارد. و به این کارگردان جواب مثبت داده است. پیش از این حضور گلشن گروور بدمن معروف بالیوود در این سریال قطعی شده بود .

جواد نوروزبیگی از ایران و کمپانی موشن پیکچر هند تهیه کنندگان سریال قربان محمدپور هستند. که به زبان انگلیسی و فارسی ساخته خواهد شد.

قربان محمدپور پیش از این و در سال ۹۴ فیلم «سلام بمبئی» را با بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری و برخی از بازیگران سینمای هند ساخته بود.

مذاکره با پریتی زینتا و زرین خان برای سریال سلام بمبئی. دست اندرکاران سریال سلام بمبئی که اولین سریال مشترک ایران و هند است. و در بیست قسمت برای پلتفرم های هند و ایران ساخته می شود. با دو بازیگر مطرح هند وارد مذاکره شدند.

سلام بمبئی، دومین محصول مشترک سینمای هند و ایران پس از همای سعادت با بازی محمدعلی فردین و وحیده رحمان و سانجیو کومار بازیگران سرشناس سینمای هند است و آن را در گونه فیلم‌های تجاری و سرگرمی می‌توان تعریف کرد. این فیلم از ۱۱ آذر ماه اکران به سرگروهی سینما استقلال اکران شده‌است.

این فیلم در صدا و سیما یکبار از شبکه پنج سیما با دوبله فارسی و یکبار از شبکه آی‌فیلم بازپخش شد.

خروج از نسخه موبایل