سینمای جهان

هیو جکمن با «ددپول ۳» باز می گردد

«هیو جکمن» و «رایان رینولدز» در ماه سپتامبر هواداران مارول را با تأیید همکاری‌شان در «ددپول ۳» (Deadpool 3) غافلگیر کردند.

هیو جکمن آخرین بار در سال ۲۰۱۷ و فیلم «لوگان» (Logan) نقش «وولوین» را بازی کرده بود. و همواره در برابر بازگشت به این نقش و پیوستن به «دنیای سینمایی مارول» مقاومت می‌کرد. رایان رینولدز و هیو جکمن در مصاحبه جدیدی با «ورایتی» فاش کرده‌اند که مدتی است برای «ددپول ۳» برنامه‌ریزی می‌کنند.

رینولدز می‌گوید اولین بار سه سال و نیم قبل و پس از ادغام فاکس و دیزنی با «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول ملاقات کرده است. دو قسمت اول «ددپول» را فاکس منتشر کرد. و نزدیک به ۷۸۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. با ادغام دو استودیو امکان اضافه شدن «ددپول» و دیگر شخصیت‌های «ایکس-من» به «دنیای سینمایی مارول»‌ فراهم شده است.

رینولدز در مورد اولین ملاقاتش با فایگی می‌گوید: «با کوین درباره اینکه «ددپول» با آن قرارداد چه آینده‌ای می‌تواند داشته باشد – اگر داشته باشد – حرف زدیم. این موضوع در آن جلسه مطرح شد که آیا می‌توانید راهی برای یک فیلم ددپول-ولورین بسازیم یا نه. در آن زمان ممکن نبود. اینکه امروز این اتفاق ممکن شده بسیار هیجان‌انگیز است.»

جکمن با «ددپول ۳» برای دهمین بار نقش «ولورین» را بازی خواهد کرد. رایان رینولدز اولین بار در سال ۲۰۰۹ و با فیلم «خاستگاه ایکس-من: ولورین» (X-Men Origins: Wolverine) با جکمن ملاقات کرد وقتی که نقش نسخه دیگری از «وید ویلسون» یا «ددپول» را بازی می‌کرد.

هیو جکمن در مورد بازگشتش می‌گوید: «بخش کوچکی از وجودم حالا فکر می‌کند. که حالا بهتر عمل خواهم کرد. آیا این غرور سالخوردگی یا چنین چیزی است؟ ولورین شخصیتی زجرکشیده است – زجرکشیده‌تر از من.»

هیو جکمن می‌گوید دیدن فیلم «ددپول» در سال ۲۰۱۶ باعث شده نظر را نسبت به وداع با شخصیت «ولورین» تغییر دهد. او «ددپول» را پیش از فیلمبرداری «لوگان» می‌بیند. اما در مصاحبه‌های قبلی‌اش گفته بود که پس از «لوگان» این نقش را تکرار نخواهد کرد.

جکمن توضیح می‌دهد: «به دیدن فیلم «ددپول» رفتم. پس از ۲۰ دقیقه فکر کردم: «ای لعنتی!» دائماً فیلم «۴۸ ساعت» (48 Hrs) با «نیک نولتی» و «ادی مورفی» را در ذهن می‌آوردم. بنابراین مدتی بود که در حال آماده‌سازی آن بودیم. فقط رسیدن من به این نقطه طولانی‌تر بود.»

جکمن سرانجام در ماه آگست امسال با ایفای مجدد نقش «ولورین» موافقت می‌کند: «فکر می‌کنم [رینولدز] تسلیم شده بود. برای او شوک بزرگی بود. مکثی طولانی کرد و سپس گفت: «زمان‌بندی این اتفاق را باور نمی‌کنم.»»

رینولدز می‌گوید: «خدای من، خیلی خوشحالم. مثل تجدید دیدار همشهریان پس از چند سال است. همکاری با یکی از نزدیک‌ترین دوستانم در هر روز رؤیایی است. که به حقیقت پیوست. اما ساختن فیلمی با این شخصیت‌های نمادین در کنار هم، فراتر از تصور است.»

هیو جکمن که در سال ۲۰۰۹ مجری اسکار بوده. در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید حاضر است یک بار دیگر مجری این مراسم باشد: «بله. تنها شرط من این است که وقتی در حال انجامش هستم نمی‌خواهم کار کنم.» او اخیراً فیلم «پسر» (The Son) «فلورین زلر» را در جشنواره ونیز داشته. و به مینی‌سریال «فاراوی دونز» (Faraway Downs) هولو ملحق شده است.

«ددپول ۳»‌ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا