سینمای جهان

انتشار عکس تازه از بروس ویلیس

خانواده بروس ویلیس با بدتر شدن وضعیت جسمانی این ستاره سینما وقت بیشتری را در کنار او می گذرانند.

به نقل از فیگارو، بروس ویلیس ستاره مشهور سینمای جهان که در ماه مارس امسال اعلام شد. پس از تشخیص آفازی که یک اختلال زبانی ناشی از آسیب مغزی است. و بر توانایی فرد در برقراری ارتباط تاثیر می‌گذارد. حرفه بازیگری را همیشه کنار گذاشته است. این روزها را در حالی کنار خانواده سپری می کند. که گفته می شود وضعیت سلامتش در حال بدتر شدن است.

به تازگی یک تصویر کمیاب از این بازیگر با با تمام اعضای خانواده اش از جمله پنج فرزندش، همسر سابقش دمی مور و همسر فعلی اش اما همینگ منتشر شده است.

در مجموعه عکس هایی که دمی مور بازیگر فیلم «روح» در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است، ویلیس ۶۷ ساله را نشان می دهد. که در کنار خانواده مقابل درخت کریسمس ایستاده و لبخند زده است. در کپشن این عکس نوشته شده است: ما خانواده ایم! در حال وارد شدن به فضای تعطیلات کریسمس!

یک منبع نزدیک به خانواده ویلیس که خواست نامش فاش نشود. درباره این عکس گفت که وضعیت جسمانی ستاره فیلم «جان سخت» در حال افول است و اطرافیانش می خواهند. از زمانی که با او دارند نهایت استفاده را ببرند.

به گفته این منبع، فرزندان ویلیس نیز که از دیدن وضعیت پدرشان ناراحت هستند گفته اند تنها کاری که می توانند انجام دهند این است که به پدر خود بگویند که دوستش دارند و زمان تعطیلات برای یک معجزه دعا کنند.

بروس ویلیس در دهه ۸۰ میلادی برای بازی در نقش جان مک‌کلین در فیلم «جان سخت» به شهرت رسید. او در دهه ۹۰ در فیلم های پرفروش و همینطور موفق انتقادی از جمله «پالپ فیکشن» و «حس ششم» نقش آفرینی کرد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا