سینمای جهان

حضور لئوناردو دیکاپریو و رابرت دنیرو در تصاویر جدید

پارامونت پیکچرز به‌تازگی تصاویر جدیدی از فیلم Killers of the Flower Moon منتشر کرده است که در آن شاهد حضور لئوناردو دیکاپریو و رابرت دنیرو هستیم.

فیلم Killers of the Flower Moon قرار است در بخش خارج از رقابت جشنواره فیلم کن امسال برای اولین‌بار نمایش داده شود و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از این فیلم موردانتظار منتشر شده است. پارامونت پیکچرز به‌تازگی سه تصویر جدید از فیلم قاتلان ماه کامل منتشر کرده است که در بخشی از تصاویر شاهد حضور لئوناردو دیکاپریو به‌همراه رابرت دنیرو و لیلی گلداستون هستیم و در تصویر دیگر مارتین اسکورسیزی درکنار لیلی گلداستون در داخل کلیسا دیده می‌شود. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

حضور لئوناردو دیکاپریو و رابرت دنیرو در تصاویر جدید

حضور لئوناردو دیکاپریو و رابرت دنیرو در تصاویر جدید

فیلم Killers of the Flower Moon براساس کتابی به‌همین نام اثر دیوید گرن ساخته می‌شود که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، اما فیلمنامه فیلم نسبت به منبع اقتباسش با تغییراتی از جمله نقش لئوناردو دی‌کاپریو مواجه شده است. اتفاقات این فیلم در دهه ۲۰ میلادی در اکلاهما جریان خواهد داشت. اریک راث، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Forrest Gump و فیلم The Curious Case of Benjamin Button، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید اسکورسیزی را بر عهده داشته است.

لئوناردو دیکاپریو، رابرت دنیرو، جسی پلمونز، لیلی گلداستون، ویلیام بلو، لوئیس کانسلمی، جیسون ایسبل، استرگیل سیمپسون، تانتو کاردینال، کارا جید مایرز، جانا کالینز، جیلیان دیون، تاتانکا مینز، مایکل ابوت جونیور، پت هیلی، اسکات شپرد و گری باسارابا، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Killers of the Flower Moon حضور دارند. مارتین اسکورسیزی وظیفه کارگردانی فیلم Killers of the Flower Moon را بر عهده دارد.

اکران محدود فیلم قاتلان ماه کامل در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) آغاز خواهد شد و در ادامه اکران گسترده فیلم Killers of the Flower Moon برای تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) برنامه‌ریزی شده است و این فیلم در زمان نامشخصی از اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
زومجی

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا