سینمای جهان

ساخت یک فیلم علمی تخیلی با بازی رابرت پتینسون

بونگ جون هو با همکاری رابرت پتینسون فیلمی اقتباسی از رمان علمی-تخیلی «میکی۷» می‌سازد.

به نقل از ددلاین، بونگ‌جون هو کارگردان کره‌ای سازنده فیلم «انگل» که با کسب ۳ اسکار تاریخ‌ساز شد فیلم بعدی‌اش را در ژانر علمی-تخیلی و با بازی رابرت پتینسون می‌سازد.

این فیلم که اولین فیلم بونگ جونگ هو پس از «انگل» است. برای کمپانی برادران ورانر ساخته می‌شود.

در این فیلم که اقتباسی از رمان علمی-تخیلی «میکی ۷» نوشته ادوارد اشتون است. رابرت پتینسون بازیگر فیلم «بتمن» در نقش اول ظاهر می‌شود.

به گفته ناشر کتاب «میکی ۷» می‌توان این رمان را ترکیبی از فیلم «مریخی» و سریال «ماده سیاه» دانست که داستانی درباره «یک بار مصرف بودن» را روایت می‌کند و شخصیت اولش کارمندی دارای تاریخ مصرف است که برای استثمار سیاره یخی «نیفهایم» فرستاده شده اما قبول نمی‌کند که کلون او یعنی «میکی ۸» جایگزینش شود.

یک منتقد از این رمان به عنوان ترکیبی منحصر به فرد از مفاهیم علمی تخیلی تفکربرانگیز، درامی از رابطه مسخره و طنز عجیب و غریب یاد کرده است.

هنوز داستان فیلم روشن نشده و معلوم نیست بونگ جون هو تا چه حد به داستان کتاب وفادار باقی بماند. این در حالی است که کتاب اشتون هم هنوز منتشر نشده و قرار است ماه آینده به بازار بیاید.

این فیلم دومین قرارداد بونگ با کمپانی برادران وارنر است و وی پیشتر برای ساخت مینی‌سریال «انگل» برای شبکه اچ‌بی‌او از این مجموعه قرارداد بسته بود. این سریال اکنون با همکاری آدام مک‌کی در دست ساخت است.

با این حال فیلم بدون عنوان جدید اولین فیلم سینمایی این کارگردان کره‌ای پس از فیلم «پارازیت» یا «انگل» است. که پرفروش‌ترین فیلم سینمایی در کره‌جنوبی شد. و به عنوان اولین فیلم غیرانگلیسی زبان موفق شد تا اسکار بهترین فیلم سال را از آن خود کند و هم بهترین فیلم بین‌المللی سال اسکار شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا