سینمای جهان

تام هالند با «آنچارتد» گیشه بین‌الملل را از آن خود کرد

فیلم «آنچارتد» با بازی تام هالند یک هفته پیش از اکرانش در آمریکا، در گیشه بین الملل با موفقیت کار خود را آغاز کرد.

به نقل از ورایتی، تنها چند ماه پس از آنکه تام هالند با فیلم «مرد عنکبوتی: راه به خانه نیست» به صدر جدول باکس آفیس جهان آمد. این بازیگر ۲۵ ساله بریتانیایی با فیلم «آنچارتد» دوباره به سینماها باز گشته است.

اقتباس بزرگ سونی از سری بازی های ویدیویی محبوب این کمپانی، پیش از اولین نمایش داخلی خود در تاریخ ۱۸ فوریه در باکس آفیس بین الملل با فروش ۲۱٫۵ میلیون دلاری از ۱۵ بازار خارجی کار خود را آغاز کرد.

«آنچارتد» بزرگترین شروع گیشه را در بریتانیا داشت و با ۶٫۴ میلیون دلار در جایگاه اول قرار گرفت.

این فیلم همچنین در اسپانیا با ۳٫۵ میلیون دلار، روسیه با ۴٫۵ میلیون دلار و اوکراین با ۱٫۳ میلیون دلار موفق ظاهر شد. «آنچارتد» در خاورمیانه ۴ میلیون دلار از جمله ۱٫۳ میلیون دلار از عربستان سعودی و ۱٫۲ میلیون دلار از امارات متحده عربی به دست آورد.

«آنچارتد» در مقایسه با آثار پرفروش دوران همه‌گیری به میزان ۱۲ درصد بالاتر از فیلم «جاودانگان»، ۱۸ درصد بالاتر از «بیوه سیاه» و ۲۱ درصد بالاتر از «شانگ چی» قرار گرفت.

این فیلم هفته آینده در کنار اکران در ایالات متحده آمریکا و کانادا در استرالیا، برزیل، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، مکزیک و کره جنوبی نیز اکران می شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا