سینمای جهان

شکایت خانواده فیلمبردار درگذشته از «الک بالدوین»

خانواده «هالینا هاچینز» فیلمبردار کشته شده در صحنه فیلمبرداری فیلم «زنگار» شکایتی علیه «الک بالدوین» و دیگر افراد مسئول ساخت فیلم مطرح کردند.

به نقل از ورایتی، خانواده «هاچینز» روز سه‌شنبه با اعلام این که رفتار غیرمحتاطانه و کاهش هزینه به مرگ عزیزشان در صحنه فیلمبرداری فیلم وسترن «زنگار» ختم شده شکایتی را علیه «الک بالددوین» بازیگر و تهیه‌کننده این فیلم و هچنین سایر عوامل دخیل تنظیم کردند.

«هالینا هاچینز» فیلمبردار ۴۲ ساله در تاریخ ۲۱ اکتبر سال گذشته میلادی در صحنه ساخت فیلم سینمایی «زنگار» با شلیک گلوله از سوی «الک بالدوین» بازیگر اصلی فیلم به شدت مجروح شد، گرچه «بالدوین» بعدها اعلام کرد. که او اصلا ماشه را نکشیده است. در جریان این حادثه «هاچینز» از طریق هلی‌کوپتر به بیمارستان منتقل شد. اما در نهایت درگذشت و «جوئل سوزا» کارگردان فیلم نیز از ناحیه شانه مصدوم شد.

در این شکایت که نیومکیزیکو ثبت شده پیام‌ها و ایمیل‌های ارسال شده توسط «لین لوپر» دستیار فیلمبردار نیز آورده شده، فردی که اتفاقی بودن این حادثه را رد کرده بود.

علاوه بر «الک بالدوین» از شش تهیه‌کننده دیگر فیلم و همچنین برخی دیگر از عوامل پشت دوربین نیز شکایت شده است.

حادثه مرگبار برای «هالینا هاچینز» در حین ساخت فیلم «زنگار»، هالیوود را با شوک بزرگی رو به رو کرد. و بسیاری استفاده از اسلحه‌های واقعی در پروژه‌های سینمایی را زیر سوال بردند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا