سینمای جهان

جابه‌جایی جیمی فالن و جیمی کیمل برای «روز دروغ آوریل»

جیمی کیمل مجری «شوی امشب» (The Tonight Show) از نیویورک و جیمی فالن مجری «جیمی کیمل زنده» (Jimmy Kimmel Live) از لس‌آنجلس بود.

هواداران برنامه‌های شبانه جمعه شب این هفته همزمان با «روز دروغ آوریل» شاهد جابه‌جایی دو مجری بودند. «جیمی کیمل» مخاطبین «جیمی فالن» را غافلگیر کرد و از آن سر ایالات متحده به نیویورک سفر کرد. و در برنامه «شوی امشب» (The Tonight Show) فالن حضور پیدا کرد. در حالی که فالن از نیویورک به لس‌آنجلس رفت و برنامه «جیمی کیمل زنده» (Jimmy Kimmel Live) را اجرا کرد.

این جابجایی تا لحظات آخر فاش نشده باقی مانده بود. و حتی مخاطبین حاضر در استودیو از این اتفاق آگاهی نداشتند. مجریان فاش کردند که از چهار سال قبل برای این شوخی برنامه‌ریزی کرده‌اند. و ایده آن از شباهت نام کوچک کمدین‌ها و اشتباه گرفته شدنشان الهام گرفته شده است.

هر دو جیمی در این اپیزودها بحث پیرامون «ویل اسمیت» و سیلی او به «کریس راک» را ادامه دادند و با آن شوخی کردند. کیمل به شوخی از یکی از حاضرین می‌پرسد که آیا در ساحل شرقی ایالات متحده چیزی از سیلی اسمیت شنیده‌اند یا نه.

کیمل در این برنامه میزبان «هیو جکمن» و «بریجت اورت» و فالن میزبان «جاستین تیمبرلیک» بود. فالن در بخشی از برنامه سعی کرد از کیمل تقلید کند و به جای پخش «توییت‌های بی‌ادبانه» (Mean Tweets) بخشی موسوم به «توییت‌های مهربانانه» را اجرا کرد.

مجریان شوهای شبانه ایالات متحده از جمله کیمل، فالن، «استیون کولبر»، «ترور نوآ»، «اندی کوئن»، «سث مایرز» و «سامانتا بی» سال گذشته اپیزودهای ویژه‌ای با موضوع گرمایش زمین اجرا کرده بودند.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا