سینمای جهان

بازی رابرت دنیرو در دو نقش شخصیت اصلی فیلم

رابرت دنیرو در درام گانگستری تازه بری لوینسون در مقابل خودش ظاهر می شود.

رابرت دنیرو در درام گانگستری پیش روی «بچه های پررو» روبروی رابرت دنیرو بازیگر افسانه ای هالیوود ظاهر خواهد شد.

این فیلم که توسط برادران وارنر ساخته می شود و قرار است در سینماها نمایش داده شود توسط بری لوینسون فیلمساز کهنه کار هالیوود سازنده فیلم های «مرد بارانی» و «سگ را بجنبان» کارگردانی خواهد شد.

این فیلم همکاری مجدد دنیرو و لوینسون است که پیش تر در فیلم های «سگ را بجنبان»، «خوابگردها»، «آنچه تازه رخ داده بود» و تله فیلم «جادوگر دروغ» همکاری کرده اند.

«بچه های پررو»  داستان روسای تبهکار ایتالیایی ویتو ژنویز و فرانک کاستلو است که خانواده های گانگستری خود را در طول قرن بیستم اداره می کردند. ژنویز در سال ۱۹۵۷ تلاش کرد تا کاستلو را ترور کند که موفق نشد و در نهایت کوشید تا خود را از مافیا بازنشسته کند. انتظار می رود رابرت دنیرو نقش هر دو شخصیت اصلی این فیلم را بازی کند.

نیکلاس پیلگی فیلمنامه نویس فیلم «رفقای خوب» مارتین اسکورسیزی فیلمنامه این کار را نوشته است. اروین وینکلر تهیه کننده فیلم های «راکی» و «رفقای خوب» نیز این کار را تهیه خواهد کرد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا