سینمای جهان

تقاضای امبر هرد برای برگزاری دادگاه مجدد رد شد

یک قاضی ویرجینیایی تقاضای امبر هرد برای تجدید نظر حکم دادگاه موسوم به افترا را رد کرد.

به نقل از ورایتی، یک قاضی ویرجینیایی روز چهارشنبه ۱۳ جولای درخواست امبر هرد برای برگزاری دادگاه مجدد در دعوای موسوم به افترای او با همسر سابقش جانی دپ را رد کرد و اعلام کرد دلیلی برای لغو حکم ۱۰ میلیون دلاری هیات منصفه به نفع دپ پیدا نکرده است.

هرد اوایل این هفته از دادگاه خواسته بود به دلیل اینکه یکی از هفت عضو هیات منصفه احضاریه دریافت نکرده بود و در دادگاه شخص دیگری جانشینش شده بود، حکم را باطل و دستور محاکمه جدید صادر شود. گروه وکلای هرد اظهار داشتند که احضاریه هیات منصفه برای فردی از همان خانواده ارسال شده بود که ۲۵ سال از شخص اصلی که باید در هیات منصفه حاضر می شد، بزرگتر بوده است.

با وجود این ادعا، قاضی ویرجینیایی در حکم خود در روز چهارشنبه این استدلال را رد و اعلام کرد که تیم هرد باید زودتر این اعتراض را مطرح می‌کرد و هیچ مدرکی دال بر تقلب وجود ندارد و همینطور هیچ مدرکی مبنی بر اینکه این اشتباه باعث تغییر حکم دادگاه شده، پیدا نشده است.

انتظار می رود امبر هرد پس از قطعی شدن حکم دادگاه، درخواست تجدید نظر برای حکم بدهد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا