سینمای جهان

نخستین پوستر «اوپنهایمر» نولان منتشر شد

اولین پوستر رسمی فیلم «اوپنهایمر» به کارگردانی کریستوفر نولان منتشر شد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، روز گذشته ۲۱ جولای اولین پوستر رسمی فیلم «اوپنهایمر» به کارگردانی کریستوفر نولان منتشر شد. از ظاهر پوستر به نظر می رسد، «اوپنهایمر» نولان قول انفجار گیشه را میدهد.

در پوستر فیلم زندگی‌نامه ای «اوپنهایمر» که داستان جی. رابرت اوپنهایمر است آتش در پس زمینه کاراکتر اوپنهایمر که به‌عنوان یکی از پدران بمب اتمی شناخته می شود با بازی کیلین مورفی نشان داده می شود و روی آن نوشته شده است: جهان برای همیشه تغییر می‌کند.

«اوپنهایمر» با بودجه ای بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار ساخته شده است و یونیورسال بعد از قطع همکاری بین نولان و کمپانی وارنر به عنوان شریک تجاری جدید نولان، کار تهیه فیلم را برعهده دارد.

کمپانی یونیورسال قرار است فیلم «اوپنهایمر» را که از بازیگرانی چون کیلین مورفی، رابرت داونی جونیور، مت دیمون، امیلی بلانت، فلورنس پیو، رامی ملک، بنی سفدی، جاش هارتنت، دین دیهان، جک کواید و کنت برانا بهره می برد، در جولای ۲۰۲۳ روی پرده سینماها ببرد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا