سینمای جهان

جوزپه تورناتوره سریال «سینما پارادیزو» را می‌سازد

سریال «سینما پارادیزو» به کارگردانی و نویسندگی جوزپه تورناتوره ساخته می شود.

به نقل از ورایتی، قرار است فیلم برنده جایزه اسکار «سینما پارادیزو» به کارگردانی جوزپه تورناتوره که درباره یک سالن سینمای شگفت انگیز در سیسیل است. سینمایی که در آن پسری به نام توتو عاشق فیلم می شود. تبدیل به یک سریال تلویزیونی شود، سریالی که جوزپه تورناتوره آن را نویسندگی و کارگردانی خواهد کرد.

آغاز تولید و توسعه سریال ۶ قسمتی «پارادیزو» توسط مارکو بلاردی تهیه کننده ساکن شهر رم مجموعه «غریبه های بی نقص» در ماه فوریه آغاز شده است.

بلاردی اعلام کرده است. که در حال گفتگو با یک پخش کننده سرویس استریم آمریکایی است. تا با آن قرارداد ببندد. بلاردی در حال حاضر با تورناتوره در ایالات متحده به سر می برد. و در حال مذاکره برای یافتن یک پخش کننده است.

فیلم «سینما پارادیزو» در سال ۱۹۸۹ جایزه ویژه هیات داوران جشنواره فیلم کن را از آن خود کرد. و سپس اسکار بهترین فیلم خارجی زبان سال ۱۹۹۰ را دریافت کرد. و بیش از ۱۲ میلیون دلار در ایالات متحده فروش کرد.

بلاردی درباره داستان سریال گفت: مجموعه «پارادیزو» همان داستان فیلم خواهد بود، اما به شکل گسترده تر با راویان بیشتر ساخته می شود.

این تهیه کننده تاکید کرد که تورناتوره در حال حاضر در حال نگارش بخش آزمایشی این مجموعه است و برنامه‌هایی برای فیلم‌برداری قریب‌الوقوع این مجموعه و ارائه آن در سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا