سینمای جهان

آنیا تیلور جوی مجری شد

سریال "گامبی وزیر" مجری اپیزود پایانی فصل چهل و ششم "اجرای زنده شنبه شب" (Saturday Night Live) خواهد بود.

آنیا تیلور جوی ستاره سریال “گامبی وزیر” (The Queen’s Gambit) نت‌فلیکس مجری اپیزود پایانی فصل چهل و ششم “اجرای زنده شنبه شب” (Saturday Night Live) خواهد بود.

شبکه ان‌بی‌سی اعلام کرد. که اپیزود ۱۵ می “اجرای زنده شنبه شب” را “کیگان-مایکل کی” اجرا خواهد کرد، در حالی که آنیا تیلور جوی به عنوان مجری اپیزود پایانی فصل در تاریخ ۲۲ می خواهد بود.

در فصل چهل و ششم “اس‌ان‌ال” بازیگرانی چون “تیموتی شلمی”. “رجینا کینگ”. “ایسا ری”. “دنیل کالویا” و “کری مولیگان” برای اولین بار مجری بودند. اجرای اپیزود هفته آینده به “ایلان ماسک” مدیر عامل “تسلا” سپرده شده است.

تیلور-جوی ماه گذشته برای بازی در “گامبی وزیر” برنده جوایز گلدن گلوب، اتحادیه بازیگران، و انتخاب منتقدین شد. او به‌تازگی در مصاحبه با مجله “ال” احتمال تولید فصل دوم این سریال پربیننده را رد نکرده است. او در سال‌های آینده در دنباله “فیوریوسا” (Furiosa) برای “مکس دیوانه: جاده خشم” و فیلم بدون عنوان “دیوید او. راسل” دیده خواهد شد.

کی ماه آینده سریال کمدی “اشمیگادون” (Schmigadoon) را در اپل تی‌وی+ دارد. “لورن مایکلز” خالق “اس‌ان‌ال” یکی از تهیه‌کنندگان این سریال و “سسیلی استرانگ” بازیگر این برنامه زنده یکی از بازیگرانش خواهد بود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا