سینمای جهان

تعویق اکران فیلم جرج کلونی در پی مرگِ ملکه

تاریخ اکران فیلم «بلیت بهشت» با بازی جرج کلونی و جولیا رابرتز به دلیل مرگ ملکه بریتانیا به تعویق افتاد.

به نقل از ورایتی، کمپانی یونیورسال تاریخ اکران فیلم «بلیت بهشت» با بازی جرج کلونی و جولیا رابرتز در بریتانیا را به علت مرگ ملکه الیزابت دوم به تعویق انداخت.

این فیلم که قرار بود در تاریخ ۱۶ سپتامبر اکران شود، اکنون در تاریخ ۲۰ سپتامبر یک روز پس از مراسم تشییع جنازه ملکه منتشر می شود.

سخنگوی یونیورسال گفت: با درگذشت علیاحضرت ملکه، یونیورسال، جولیا رابرتز، جورج کلونی و اُل پارکر کارگردان فیلم همگی تصمیم گرفته اند در جهت احترام به خانواده سلطنتی و مردم انگلستان و ایرلند شمالی تا بعد از مراسم تشییع جنازه ملکه، اکران فیلم «بلیت بهشت» را به تاخیر بیندازند.

«بلیت بهشت» داستان زن و شوهری است که از یکدیگر جدا شده و حالا قرار است به شهر بالی سفر کنند تا جلوی ازدواج دخترشان را بگیرند.

اُل پارکر در کنار کارگردانی، فیلمنامه این فیلم را به صورت مشترک با دنیل پیپسکی نوشته است.

همزمان با این اقدام یونیورسال، کمپانی اسکای نیز آغاز پخش درام زندگی بوریس جانسون با بازی کنت برانا  را از ۲۱ سپتامبر به ۲۸ سپتامبر موکول کرد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا