سینمای جهان

نقش آفرینی هنری کویل، جیک جیلنهال و ایزا گونزالس

گای ریچی در حال ساخت فیلم اکشن جدیدی است که در این فیلم قرار است دوباره با هنری کویل، جیک جیلنهال و ایزا گونزالس همکاری کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گای ریچی، کارگردانی آثاری چون فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels، فیلم Snatch، فیلم Revolver، دو قسمت فیلم شرلوک هولمز، فیلم The Gentlemen و فیلم Wrath of Man در حال ساخت فیلم جدیدی است. در بازار جشنواره فیلم کن ریچی از فیلم جدید و با بودجه بزرگ خود پرده برداشت که در این فیلم اکشن قرار است دوباره با هنری کویل، جیک جیلنهال و ایزا گونزالس همکاری کند.

نقش آفرینی هنری کویل، جیک جیلنهال و ایزا گونزالس

جزئیات زیادی از داستان و اتفاقات این فیلم اکشن بدون نام منتشر نشده است، اما ددلاین شنیده که این فیلم لحن کمدی خاص ریچی را خواهد داشت که تمرکز آن روی دو متخصص استخراج است که باید برای مسیر فرار یک مذاکره کننده سطح بالا زن برنامه‌ریزی کنند. این فیلم بودجه بزرگی دارد و هم‌اکنون توسط Black Bear International به مشتریان معرفی شده است. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری این فیلم اکشن در تابستان امسال در اسپانیا آغاز شود و درواقع نسبت به فیلم Aladdin 2 و فیلم Hercules اولویت بیشتری برای ریچی دارد.

نقش آفرینی هنری کویل، جیک جیلنهال و ایزا گونزالس

گای ریچی پیش از این با هنری کویل در فیلم The Man From U.N.C.L.E همکاری کرده بود و اخیرا با کویل و ایزا گونزالس در فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare همکاری کرده است که به‌تازگی مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم اکشن که اتفاقاتش در جنگ جهانی دوم جریان دارد، به پایان رسیده است. همچنین ریچی در فیلم The Covenant با جیک جیلنهال همکاری مشترکی داشته است که این فیلم اخیرا روی پرده رفته و با واکنش مثبت منتقدان و تماشاگران مواجه شده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
زومجی

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا