سینمای جهان

پربیننده‌ترین فیلم‌های جشن شکرگزاری و تعطیلات پایان ۲۰۲۰

فیلم "چاقوکشی" با بازی کریس اوانز و دنیل کرگ در صدر فهرست محبوب‌ترین فیلم‌ها برای عید "شکرگزاری" قرار گرفته است.

تعطیلات سال نو و “شکرگزاری” در پیش است، هرچند که با سال‌های گذشته تفاوت‌های محسوسی دارد و سلایق همه را به نحوی تغییر داده. “فندنگو” به‌تازگی پژوهشی روی بیش از هزار هوادار ۱۸ تا ۳۴ ساله صورت داده تا مشخص کند که چه فیلم‌هایی بیش از همه در طول تعطیلات آخر سال دیده خواهند شد.

فیلم “چاقوکشی” با بازی “کریس اوانز” و “دنیل کرگ” در صدر فهرست محبوب‌ترین فیلم‌ها برای عید “شکرگزاری” قرار گرفته، در حالی که فیلم کلاسیک “تنها در خانه”با بازی “مکالی کالکین” به عنوان محبوب‌ترین فیلم خانوادگی شناخته شده است. فیلم اکشن “جان سخت”که همه ساله این بحث در موردش شکل می‌گیرد که آیا فیلمی برای ایام کریسمس هست یا نه، در این فهرست دیده می‌شود.

حدود ۹۲ درصد مخاطبین امسال اعلام کرده‌اند که فیلم‌ها را بیشتر در خانه ببینند، در حالی که ۷۱ درصد در نظر دارند عناوین را پشت سر هم نگاه کنند. شصت و دو درصد افراد می‌خواهند فیلم‌های محبوب‌شان را بیش از یکبار به تماشا بنشینند، و ۶۱ درصد تمایل دارند به سراغ فیلم‌های کلاسیک بروند تا اینکه فیلم جدیدی را ببینند. فیلم “شادترین فصل” با بازی “کریستن استوارت” و “مکنزی دیویس” یکی از معدود عناوین جدید با مضمون تعطیلات است.

برترین فیلم‌ها برای روز شکرگزاری

چاقوکشی

ارزش‌های خانواده آدامز

هواپیما، قطار و اتومبیل

آقای فاکس شگفت‌انگیز

خانه‌ای برای تعطیلات

پیرمردهای بداخم

پرندگان آزاد

عطر زن

تکه‌های آوریل

پیمان

محبوب‌ترین فیلم‌های خانوادگی برای تعطیلات

تنها در خانه

الف

بابا نوئل

تنها در خانه: گمشده در نیویورک

گرینچ چگونه کریسمس را دزدید

کابوس پیش از کریسمس

قطار سریع‌السیر قطبی

داستان کریسمس

تعطیلات کریسمس نشنال لمپون

چه زندگی شگفت‌انگیزی

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا