جشنواره فیلم فجرسینمای ایران

چهارمین روز جشنواره فیلم فجر؛ از «دست‌های ناپیدا» تا «آغوش باز»

در چهارمین روز چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در خانه جشنواره چهار فیلم «دست ناپیدا»، «میرو»، «آغوش باز» و «ساعت جادویی» نمایش داده می‌شوند.

در چهارمین روز جشنواره فیلم فجر چهار فیلم در خانه جشنواره برای اهالی رسانه و مطبوعات نمایش داده می‌شوند.

۱- دست ناپیدا

انسیه شاه‌حسینی به عنوان تنها کارگردان زن حاضر در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر امسال با فیلم سینمایی «دست ناپیدا» در این رویداد حضور دارد.

در خلاصه داستان فیلم دست ناپیدا آمده است: در سال‌های ابتدایی جنگ یک زن خبرنگار با عده‌ای زن ایثارگر آشنا شده و سرنوشتش دچار تغییر می‌شود…

بازیگران و عوامل فیلم «دست ناپیدا»:

کارگردان: انسیه شاه حسینی، تهیه‌کننده: سید سعید سیدزاده، بازیگران: معصومه بافنده، نسرین احمدخانی، اعظم سادات موسوی، زیبا عسکری- و…

۲- میرو

فیلم سینمایی «میرو» به کارگردانی حسین ریگی و تهیه‌کنندگی سعید الهی از جمله آثار سینمای کودک و نوجوان است که در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

این فیلم داستان زندگی پسری بلوچ به نام «میرو» را روایت می‌کند که درگیر اتفاقات عجیب و غریبی برای رسیدن به یک هدف بزرگ می‌شود.

سودابه بیضایی، امیررضا دلاوری، حمید ابراهیمی، آرزو تاج نیا، ابوالفضل همراه، مهدی دین محمدپور، ایوب افشار و جمعی از بازیگران بومی استان سیستان و بلوچستان از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند.

بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد سینمایی فارابی سرمایه گذاران فیلم سینمایی «میرو» هستند و سعید الهی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

۳- آغوش باز

فیلم سینمایی «آغوش باز» ششمین اثر سینمایی بهروز شعیبی در مقام کارگردان است. که امسال در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: سه قصه عاشقانه… سه زوج در فراز و نشیب روابط عاطفی، فرصت می‌یابند به تعریف جدیدی از عشق برسند.

حامد کمیلی، محسن کیایی، گلاره عباسی، شبنم گودرزی، جواد خواجوی، وحید نفر، علی عطایی، روژین فاطوری‌فر، ساینا توکلی، میثم نوروزی، سهیل هژبر، مسعود خانی، مهدی هاشمی، احترام برومند و حسن معجونی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

همچنین برخی از عوامل فیلم سینمایی «آغوش باز» عبارتند از کارگردان: بهروز شعیبی، تهیه‌کننده: علی سرتیپی، مجری طرح و سرمایه‌گذار: محمدمهدی عسکری، نویسندگان فیلمنامه: مهرداد کوروش‌نیا و محمدسجاد نجفی (بر اساس طرحی از بهروز شعیبی)، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، تدوین: خشایار موحدیان، مدیر تولید: مسعود زمانی، موسیقی: مسعود سخاوت‌دوست، طراح چهره‌پردازی: فاطمه کمالی و زهرا کمالی، طراح جلوه‌های بصری: محمد برادران، طراح صحنه: محمدرضا میرزامحمدی، طراح لباس: شیوا رشیدیان، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، صدابردار: عباس رستگارپور، دستیار اول کارگردان: نگار جنیدی، مدیر تدارکات: مرتضی اسکندری، برنامه‌ریز: حامد مختاری، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: مسعود اشتری و روابط عمومی: محمد کفیلی.

۴- ساعت جادویی

«ساعت جادویی» به کارگردانی محمدعلی بصیری نیک یکی از انیمیشن‌های سینمایی است. که به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر راه پیدا کرده است.

قصه این انیمیشن از جایی آغاز می‌شود. که یک پسر بچه به واسطه هدیه‌ای که از پدر بزرگ خود دریافت می‌کند. موفق به سفر در زمان می‌شود. و به دوران کودکی مادربزرگ خود می‌رود.

محمدمهدی نخعی راد و ناصر جاهد نیا تهیه‌کنندگی این اثر سینمایی را بر عهده دارند. و «ساعت جادویی» محصول مدرسه سینمایی اندیشه و هنر (ماه) و تهیه شده در موسسه فانوس خیال است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا