سینمای جهان

«واکین فینیکس» و «رونی مارا» همبازی می‌شوند

«واکین فینیکس» و «رونی مارا» دو بازیگر مطرح هالیوودی به پروژه جدید سینمایی «جزیره» ساخته کارگردان لهستانی برنده اسکار «پاول پالیکوفسکی» پیوستند.

به نقل از اسکرین، این پروژه با بازی «واکین فینیکس» و «رونی مارا» که بر اساس یک داستان واقعی ساخته می‌شود. داستان یک زوج آمریکایی جذاب در دهه ۱۹۳۰ را دنبال می کند که به تمدن پشت می کنند. تا بهشت شخصی خود را در جزیره ای متروک بسازند. با این حال، رویای آنها طبق برنامه پیش نمی رود. وقتی یک میلیونر که با قایق تفریحی خود از آنجا عبور می کند. ناخواسته آنها را به یک موضوع رسانه‌ای پرطرفدار تبدیل می کند. و یک کنتس اروپایی خودخوانده نیز با برنامه هایی برای تصاحب جزیره و ساختن یک مکان لوکس وارد می شود.

«واکین فینیکس» و «رونی مارا» زوج هالیوودی قرار است. در این فیلم سینمایی در نقش‌های اصلی مقابل دوربین «پالیکوفسکی» بروند.

فیلم «آیدا» ساخته «پاول پاولیکوفسکی» در سال ۲۰۱۵ برنده جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی (غیرانگلیسی زبان) شد. و این فیلمساز در سال ۲۰۱۹ نیز برای آخرین فیلم سینمایی خود «جنگ سرد» نامزد شاخه کارگردانی آکادمی شد.

«واکین فینیکس» در سال ۲۰۲۰ برای نقش‌آفرینی درخشان در فیلم «جوکر» توانست اسکار بازیگر نقش اول را دریافت کند. و در ادامه در نقش اصلی در فیلم «ناپلئون» ساخته «ریدلی اسکات» بازی کرد که هنوز رونمایی نشده است.

«رونی مارا» اخیرا برای بازی در فیلم «زنان صحبت می‌کنند» ساخته«سارا پولی» نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرده است. و تاکنون دو بار برای فیلم‌های «کارول» و «دختری با خالکوبی اژدها» نامزد جایزه اسکار بازیگری شده است.

«گلن باسنر»، مدیرعامل کمپانی «FilmNation» که پخش این فیلم در آمریکا را برعهده دارد،درباره این فیلم گفت: «پاول پاولیکوفسکی یکی از بزرگترین فیلمسازان کنونی جهان است. با روایت داستانی از حسادت، خیانت و قتل، دقیقاً همان فیلمی را ساخته. که همه ما برای برگرداندن تماشاگران به سینما به آن نیاز داریم.»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا