سینمای جهان

ژان کلود ون دام به فیلم اکشن «کشتار بی‌صدا» ملحق شد

ژان کلود ون دام یکی از نمادهای ژانر اکشن به فیلم «کشتار بی‌صدا» (Silent Kill) به کارگردانی «آنتونی هیکاکس» پیوست.

«ژان کلود ون دام» ستاره فیلم‌های اکشن به فیلم اکشن دیگری تحت عنوان «کشتار بی‌صدا» (Silent Kill) پیوسته است. این پروژه به زودی در «بازار فیلم آمریکا» (AFM) به استودیوهای پخش‌کننده عرضه خواهد شد.

«آنتونی هیکاکس» که «برپاخیزان جهنم ۳» (Hellraiser III) را در کارنامه دارد، نویسنده و کارگردان فیلم است. داستان «کشتار بی‌صدا» چهار سرباز را دنبال می‌کند که در کنگو گنجی مخفی را کشف می‌کنند. آن‌ها این گنج را دفن و توافق می‌کنند که سه سال بعد در همان نقطه تجدید دیدار کنند و یافته خود را تقسیم کنند.

«ورنان دیویس»، «رافائل آمایا» و «مادالینا آنیا» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. ون دام یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم است. که فیلمبرداری آن اوایل سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد.

«ژان کلود ون دام» در حالی به این فیلم می‌پیوندد که سال گذشته گفته بود «اسم من چیست؟» (What’s My Name) به کارگردانی «جرمی زگ» آخرین فیلم اکشن او خواهد بود.

این بازیگر ۶۲ ساله اضافه کرده بود: «همه‌چیز را کنسل می‌کنم تا اندامم روی فرم باشد. و پس از این فیلم، قایق کوچکی می‌خرم. نه یک قایق بزرگ – از آن آدم‌ها نیستم – اما می‌خواهم دور دنیا سفر کنم و آرام بگیرم. تمام عمر کار کرده‌ام، به مدت ۳۰ سال در هتل زندگی کرده‌ام. در فیلم همه این مسائل توضیح داده خواهد شد. اینکه چگونه از خانواده‌ام دور شدم. پس از این فیلم، می‌خواهم آرام بگیرم و از زندگی و خانواده لذت ببرم، چون زندگی زود می‌گذرد.»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا