سینمای جهان

برد پیت سهام شرکتش را می‌فروشد

کمپانی «پلن بی» متعلق به برد پیت ممکن است سهام خود را به یک شرکت فرانسوی به نام «مدیاوان» به فروش برساند.

به نقل از ورایتی، کمپانی «پلن بی انترتینمنت» متعلق به برد پیت، در حال مذاکره است تا سهام قابل توجهی را به کمپانی «مدیاوان» بفروشد.

«مدیاوان» یک گروه تولید و توزیع فرانسوی است که تنها پیشنهاد دهنده تملک این سهام نیست اما به نظر می‌رسد در این معامله شانس بیشتری از دیگران داشته باشد.

این شرکت که سال ۲۰۱۵ توسط پی‌یر-آنتوان کپتون میلیارد مخابراتی تاسیس شده در حال گسترش حضورش در بازار رقابتی انگلیسی زبان است. و به تازگی اعلام کرده با سرمایه‌گذاری مشترک با فلوریان زلر فیلمساز سازنده «پسر» یک کمپانی در لس‌آنجلس تاسیس می‌کند. «مدیاوان» با تملک سهام برخی از موفق‌ترین کمپانی‌های تولید فرانسه از جمله «چپتر ۲» سازنده «سه تفنگدار»، «چی-فو-می» سازنده «نوامبر» و «پالومار» ایتالیا سازنده «به نام رز» حضور قدرتمندی در اروپا دارد.

«پلن بی» متعلق به برد پیت سازنده فیلم‌های موفقی بوده که از جدیدترین‌شان می‌توان به «بلوند» و «زن‌ها حرف می‌زنند» اشاره کرد. «مهتاب»، «۱۲ سال بردگی» و «رفتگان» از دیگر محصولات موفق این کمپانی است. این کمپانی یک قرارداد برای تولید محصولات تلویزیونی با استودیو آمازون و یک قرارداد با استودیو متروگلدوین مایر برای تولید فیلم سینمایی دارد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا