سینمای جهان

ناراحتی جنیفر لارنس برای گوش نکردن به حرف ادل

جنیفر لارنس به یاد می‌آورد که دوستش ادل به او توصیه کرده در فیلم علمی-تخیلی «مسافران» (Passengers) بازی نکند.

«جنیفر لارنس» که پس از فیلم «زمستان استخوان‌سوز» (Winter’s Bone) در فیلم‌های استودیویی «ققنوس شوم» (Dark Phoenix) و «هانگر گیمز» (Hunger Games) ظاهر شد امسال فیلم مستقل «گذرگاه» (Causeway) اپل را روی پرده خواهد داشت. این فیلم داستانی در مورد یک سرباز آمریکایی روایت می‌کند که از افغانستان بازگشته است.

جنیفر لارنس با «مادر!» (Mother) «دارن آرونوفسکی» شکست تجاری و با «گنجشک سرخ» (Red Sparrow) و «جوی» (Joy) رویگردانی مخاطب را تجربه کرده است. اما فقط از تقش‌آفرینی در یک فیلم تأسف می‌خورد: فیلم علمی-تخیلی «مسافران» (Passengers) که او در مقابل «کریس پرت» نقش مسافران یک سفینه فضایی را بازی کرد. منتقدین از این فیلم و رابطه میان شخصیت پرت و لارنس انتقاد کردند.

جنیفر لارنس در مصاحبه با «نیویورک تایمز» می‌گوید دوست خواننده‌اش «ادل» به او توصیه کرده که در این فیلم نقش‌آفرینی نکند. «مساران» با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شد. و ۳۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

لارنس می‌گوید پس از سه‌گانه «هانگر گیمز» متوجه «سرخوردگی» هواداران شده است: «فکر می‌کردم: «وای نه، شما به خاطر من آمده‌اید. و من به خاطر شما. پس چه کسی گفته که این فیلم خوبی است؟»»

لارنس اضافه می‌کند: «ادل به من گفت در این فیلم بازی نکنم! گفت: «فیلم‌های فضایی فیلم‌های خون‌آشامی جدیدند.» باید به حرفش گوش می‌دادم.»

جنیفر لارنس به یاد می‌آورد که در سال ۲۰۱۸ به همکاری با آژانس سی‌ای‌ای خاتمه داده است: «بیشتر احساس می‌کردم یک سلبریتی هستم تا یک بازیگر. از خلاقیت و قوه تخیل جدا شده‌ام. متوجه شدم که بسیاری از فیلمسازانی که در واقع دوستشان داشتم و تحسین‌شان می‌کردم فیلمنامه‌هایی نوشته‌اند که حتی به دست من نرسیده. اجازه دادم من را بربایند.»

ادل پیش‌تر به مجله «رولینگ استون» گفته بود که با «جنیفر لارنس» و «نیکول ریچی» مجری که اتفاقاً همسایگان او هستند رابطه دوستانه‌ای شکل داده است: «آن‌ها من را انسان کردند برای اینکه من از گفت‌وگو با هر فرد شناخته‌شده‌ای در هر سطحی اجتناب می‌کردم، چون فکر می‌کردم: «خوب، من مشهور نیستم.»»

«نیویورک تایمز» در بخشی از این مصاحبه فاش می‌کند که جنیفر لارنس در اقتباس «لین رمزی» از رمان «بمیر، عشق من» (Die, My Love) نوشته «آریانا هارویتس» نقش‌آفرینی می‌کند. «مارتین اسکورسیزی» تهیه‌کننده این فیلم خواهد بود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا