سینمای جهان

تاریخ پخش سریال «آخرین بازمانده از ما» با انتشار پوستر جدید اعلام شد

امروز شبکه اچ بی او رسماً تاریخ پخش اولین فصل سریال اقتباسی «آخرین بازمانده از ما» (The Last of Us) را اعلام کرد.

شبکه اچ‌بی‌او با انتشار یک پوستر تأیید کرد که فصل اول سریال «آخرین بازمانده از ما» (The Last of Us) ۱۵ ژانویه پخش خواهد شد. این پوستر شخصیت‌های جوئل و الی با بازی «پدرو پاسکال» و «بلا رمزی» را در آغاز راهی دراز نشان می‌دهد.

اچ‌بی‌او علاوه بر این تأیید می‌کند که فصل اول «آخرین بازماندگان ما» از ۹ اپیزود تشکیل شده و قسمت اول یکشنبه ۱۵ ژانویه رأس ساعت ۹ شب به وقت منطقه زمانی شرقی پخش خواهد شد.

«آخرین بازمانده از ما» یک بازی اکشن و ماجراجویانه است که توسط «ناتی داگ» توسعه پیدا کرد و در سال ۲۰۱۳ از طریق پلی‌استیشن منتشر شد. سریال داستانی در ۲۰ سال پس از نابودی تمدن امروز روایت می‌کند. «جول» یک بازمانده است که برای قاچاق یک دختر ۱۴ ساله به نام «الی» به خارج از منطقه‌ قرنطینه‌شده استخدام می‌شود. این وظیفه به ظاهر ناچیز به زودی تبدیل به یک سفر بی‌رحمانه و غم‌انگیز می‌شود و این دو باید در سراسر ایالات متحده برای بقا تلاش کنند.

دیگر بازیگران سریال «آنا تورو» ستاره سریال «فرینج»، «استورم رید»، «نیک آفرمن»، «گابریل لونا»، «جفری پیرس» «مری بارلت»، «نیکو پارکر» و «مرل دندریج» خواهند بود. «کرگ میزین» خالق سریال «چرنوبیل» (Chernobyl) و «نیل دراکمن» کارگردان بازی «آخرین بازماندگان ما» نویسندگان اقتباس خواهند بود.

فصل اول سریال «آخرین بازمانده از ما» ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۵ دی ماه ۱۴۰۱) پخش خواهد شد.

تاریخ پخش سریال «آخرین بازمانده از ما» با انتشار پوستر جدید اعلام شد

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا