سینمای جهان

فصل دوم «سندمن» ساخته خواهد شد

پلتفرم استریم نتفلیکس برای فصل دوم سریال «سندمن» (The Sandman) چراغ سبز نشان داده است.

«سندمن» در ماه آگست پخش شد و در هفته اول ۶۹.۵ میلیون ساعت دیده شد. بینندگان این فصل در هفته دوم به ۱۲۷.۵ و در هفته سوم به ۷۷.۲ و در هفته چهارم به ۵۳.۸ میلیون ساعت رسید. این پلتفرم استریم در حالی سفارش ساخت فصل دوم را صادر کرده که در هفته‌های اخیر گزارش‌های ضد و نقیضی شروع به پدیدار شدن کرده بود.

صفحه توییتر رسمی سریال چهارشنبه این هفته تصادفاً با ارسال یک توییت تأیید کرده بود که فصل دوم ساخته خواهد شد. در این توییت حذف شده آمده بود «اپیزودهای جدید بر اساس جلدهای مختلف رمان مصور «نیل گیمن» به تولید می‌رسد. پیش از آن شایعه کنسل شدن سریال در شبکه‌های اجتماعی پیچیده بود اما «ددلاین» تأیید می‌کند که نتفلیکس فصل دوم را می‌سازد.

«تام استوریج» در این سریال نقش «خیال» یا «مورفیوس» را بازی کرده و در قلمرویی پرسه می‌زند که «خیال‌بافی» نام دارد. غیبت او در پی اسیر شدن «خیال» تغییراتی را در عوالم خفته و بیدار پدید می‌آورد. «گوئندولین کریستی» بازیگر «بازی تاج‌ و تخت» (Game of Thrones) در نقش «لوسیفر» (Lucifer) حکمران دوزخ، «ویوین آچامپونگ» در نقش «لوسین» (Lucienne)، نگهبان معتمد قلمرو خیال. «دیوید هالبروک» در نقش «کورینتیان» (The Corinthian)، کابوسی فراری، «چارلز دنس» دیگر بازیگر «بازی تاج‌وتخت» در نقش «رودریک برگس». یک شخصیت شارلاتان، اخاذ و جادوگر، «عاصم چوادری» در نقش «هابیل»، «سانجیو بسکار» در نقش «قابیل»، «کربی هاول-باپتیست» در نقش «مرگ» (Death)، خواهر زیرک‌تر و خوش‌خو‌تر «خیال» دیگر بازیگران سریال در فصل اول بودند.

در خلاصه داستان رسمی «سندمن» آمده است:‌ «پیوندی غنی میان اسطوره‌های مدرن و فانتزی که در آن داستان‌های معاصر، درام تاریخی، و افسانه در هم تنیده شده‌اند. «سندمن» افراد و مکان‌هایی را دنبال می‌کند که از «مورفیوس»، «پادشاه خیال» تأثیرپذیرفته‌اند، در حالی که او خطاهای کیهانی – و انسانی – که در طول حیات درازش مرتکب شده را جبران می‌کند.»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا