سینمای جهان

تقدیر از کوین اسپیسی در موزه ملی سینمای ایتالیا

کوین اسپیسی بازیگر برنده دو جایزه اسکار در کشور ایتالیا جایزه‌ای افتخاری از طرف «موزه ملی سینما» دریافت می‌کند.

«کوین اسپیسی» در یک مسترکلاس عمومی در «موزه ملی سینما» تورین ایتالیا حضور پیدا می‌کند. این موزه با اهدای جایزه‌ای افتخاری از این بازیگر برنده اسکار تقدیر به عمل خواهد آورد.

«کوین اسپیسی» که دو جایزه اسکار در کارنامه دارد، ۱۶ ژانویه آینده به تورین می‌رود تا پس از برگزاری مسترکلاس شاهد اکران یکی از فیلم‌هایش باشد. در پایان این مراسم، اسپیسی جایزه «استلا دلا موله» را دریافت می‌کند.

«کوین اسپیسی» پس از آنکه در سال ۲۰۱۷ به آزار جنسی متهم شد، از سینما و تلویزیون فاصله گرفت. او اخیراً در پرونده شکایت ۴۰ میلیون دلاری «آنتونی رپ» پیروز و تبرئه شد. رپ ادعا کرده بود که در سال ۱۹۸۶ و در سن ۱۴ سالگی اسپیسی او را به آپارتمانش دعوت کرده و آزار جنسی داده است. اسپیسی که در آن زمان ۲۶ ساله بوده. در سال ۲۰۱۷ با انتشار بیانیه‌ای گفته بود این رویداد را به یاد نمی‌آورد اما از رپ عذرخواهی کرد.

پس از مطرح شدن این اتهامات، «کوین اسپیسی» از سریال «خانه پوشالی» (House of Cards) نتفلیکس و «همه پول‌های دنیا» (All the Money in the World) «ریدلی اسکات» کنار گذاشته شد. بازیگر «زیبای آمریکایی» (American Beauty) قرار بود در فیلم نوه چنگیز خان مغول به نام «۱۲۴۲ – دروازه غرب» (1242 – Gateway to the West) که محصول مشترک بریتانیا، مجارستان و مغولستان است. نقش‌آفرینی کند اما با شکایت رپ اسپیسی از پروژه کنار گذاشته شد. اسپیسی نقش کوتاهی در فیلم «مردی که خدا را طراحی کرد» (The Man Who Drew God) به کارگردانی «فرانکو نرو» بازی کرده. در حالی که اخیراً برای «پیتر پنج هشت» (Peter Five Eight) مقابل دوربین رفته است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا