موسیقی

جیووانی گوئیدی، پیانیست ایتالیایی در تالار وحدت

پیانیست ایتالیایی که در سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت، در پیامی اینستاگرامی، تاکید کرد بافرهنگ‌تر، احساسی‌تر، گرم‌تر و مطلع‌تر از ایرانی‌ها ندیده است.

جیووانی گوئیدی، پیانیست ایتالیایی که روز ۲۵ بهمن‌ همراه با گروه شش نفری خود، ارکستر ایتالیای کوچک را در قالب سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر در سالن تالار وحدت روی صحنه برد، پس از ترک ایران، برای مخاطبان و هنردوستان ایرانی یک پیام اینستاگرامی منتشر کرد.

گوییدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «اکنون ما در حال ترک ایران هستیم. دفعه قبل در سال ۲۰۱۶ این‌جا بودم و قسم می‌خورم با فرهنگ‌تر، احساسی‌تر، گرم‌تر و مطلع‌تر از ایرانی‌ها ندیده‌ام. می‌دانم که آن‌ها حتی بالاتر از این تعریف‌ها هستند.»

جیووانی گوئیدی، پیانیست ایتالیایی، اگرچه پیش‌زمینه موسیقی کلاسیک دارد، ولی فعالیتش در حوزه موسیقی جز است. یکی از پروژه‌های او، «تریو جیووانی گوییدی» است و همچنین سایر فعالیت‌هایش را در قالب کوارتت و بداهه‌نوازی پیانو انجام می‌دهد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
خبر آنلاین

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا