سینمای جهان

گودزیلا سال آینده به سینماها می آید

شرکت پخش فیلم و انیمیشن ژاپنی «توهو» اعلام کرد که سال آینده فیلم جدید گودزیلا در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

اگر طرفدار ژانر وحشت باشید حتماً می دانید که روز ۳ نوامبر «روز گودزیلا» نام دارد. و وقتی این اسم می آید سخت است که به یاد «توهو» نیوفتاد. توهو یک کمپانی مطرح تهیه و پخش فیلم و انیمیشن ژاپنی می باشد که سازندۀ اصلی مجموعه فیلم های گودزیلا است. از محصولات این شرکت می شود به گودزیلا (Godzilla 2014) اشاره کرد.

طبیعی بود که امسال هم این کمپانی این روز را جشن گرفت. و در کنار طرفدارانش به شادی پرداخت. اما امسال این کمپانی یک غافل گیری بزرگ را هم برای طرفدارانـش تدارک دیده بود.

این شرکت در این روز اعلام کرد که سال آینده فیلم جدید گودزیلا اکران خواهد شد. و حتی شوکـه کننده تر از این خبر این است که این شرکت حتی تاریخ اکران را هم اعلام کرده است. این فیلم در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۲۳ اکران می شود، یعنی دقیقاً یک سال دیگر.

این قسمت از مجموعه فیلم های گودزیلا را «تاکاشی یامازاکی» کارگردانی خواهد کرد. و این ۳۰ مین فیلم این مجموعه خواهد بود. به همراه این خبر بنری را که در بالای این پست می بینید هم در توئیتر رسمی این فیلم قرار گرفته است.

همچنان اطلاعاتی درمورد داستان این فیلم به بیرون درز پیدا نکرده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
دیجی موویز

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا