سینمای جهان

ساخت فصل پنجم «وست‌ ورلد» منتفی شد

شبکه «HBO» ساخت سریال علمی ـ درام «وست‌ ورلد» ساخته «جاناتان نولان» و همسرش «لیسا جوی» را پس از چهار فصل متوقف کرد.

به نقل از ورایتی، شبکه «HBO» روز جمعه اعلام کرد ساخت سریال «وست‌ ورلد» را برای فصل پنجم ادامه نخواهد داد. این اخبار در حالی اعلام شده است که آخرین قسمت از فصل چهارم این سریال در کمتر از سه ماه پیش یعنی در چهاردهم اوت منتشر شده بود.

با توجه به گزارشاتی که «ورایتی» دریافت کرده است، عوامل متعددی منجر به اتخاذ تصمیم پایان دادن به این سریال علمی ـ درام شده است. که از جمله این موارد به هزینه سنگین تولید این سریال و کاهش مخاطب آن می‌توان اشاره کرد.

«وست‌ ورلد» که ساخته «جاناتان نولان» و همسرش «لیسا جوی» است. با نقش‌آفرینی بازیگرانی همچون «ایوان ریچل وود»، «آنتونی هاپکینز»، «تندی نیوتون»، «آرون پال». «جفری رایت»، «جیمز مارسدن»، «بن بارنز»، «اینگری بولسه بردال»، «کلیفتن کالینز جونیور» و «لوک همسورث» روی آنتن رفت.

«لیسا» و «جوی» در ماه اکتبر در گفت و گو با «ورایتی» اعلام کردند. که امیدوارند همانطور که برنامه‌ریزی کرده بودند، فصل پنجم فصل پایانی این سریال باشد.

سریال «وست‌ ورلد» برای نخستین‌بار در اکتبر سال ۲۰۱۶ روی آنتن رفت. داستان این سریال در یک شهربازی وسترن خیالی در غرب آمریکا اتفاق می‌افتد. که ساکنان آن را انسان‌هایی تشکیل می‌دهند. که «میزبان» نام دارند و با استفاده از هوش مصنوعی خلق شده‌اند.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا