سینمای جهان

نمایش «سریع و خشن ۹» در جشنواره فیلم «کن»

سرانجام از فیلم محبوب و پرفروشی که دبیر جشنواره «کن» قول حضورش در فستیوال امسال را داده بود، رونمایی شد.

به نقل از ورایتی، نمایش فیلم «F۹» جدیدترین قسمت مجموعه اکشن «سریع و خشن ۹» محصول کمپانی یونیورسال به جشنواره فیلم «کن» امسال می رود.

«سریع و خشن ۹» با شرکت وین دیزل، جان سینا و میشلا رودریگز در حال حاضر بیش از ۲۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است. که از این میزان فروش، ۲۰۳ میلیون دلار مربوط به کشور چین بوده است.

حالا طبق اعلام پخش کننده ها، جدیدترین قسمت «سریع و خشن ۹»» روز ۱۴ جولای در شهر ساحلی کن در خلال برگزاری فستیوال فیلم «کن» نمایش داده می شود. البته انتظار نمی رود. که بازیگران فیلم در محل نمایش در فرانسه حضور داشته باشند.

از زمانی که تی‌یری فرمو دبیر جشنواره «کن» در گفتگو با رسانه های آمریکایی اعلام کرده بود. که در این رویداد یک فیلم پرفروش و محبوب (اصطلاحا بلاک‌باستر) نمایش داده می شود. بسیاری درباره آن اثر گمانه زنی کرده بودند.

بسیاری از روزنامه نگاران انتظار داشتند فرمو روز سه ژوئن در معرفی فیلم های بخش مسابقه جشنواره از فیلم پرخرج و پرفروش فستیوال رونمایی کند. که این اتفاق البته رخ نداد. دبیر فستیوال کن ضمنا به خبرنگاران گفته بود. که فیلم مورد نظرش نه «زمانی برای مردن»، نه «تل‌ماسه» و نه حتی «داستان وست ساید» ساخته اسپیلبرگ است.

هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم «کن» بین روزهای ۶ تا ۱۷ جولای برگزار می شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا