سینمای جهان

پسر کیلین مورفی بازیگر فیلم تایکا وایتیتی شد

آران پسر کیلین مورفی در فیلم جدید تایکا وایتیتی بازی می‌کند.

به نقل از ددلاین، آران پسر کیلین مورفی در جدیدترین فیلم تایکا وایتیتی کارگردان نیوزیلندی با عنوان «کلارا و خورشید» بازی می‌کند.

در این پروژه که متعلق به سونی است، بازیگر تازه وارد دیگری با عنوان میا تاریا، وی را همراهی می‌‍‌کند. جنا اورتگا و امی آدامز پیشتر به عنوان بازیگران این فیلم معرفی شده بودند.

«کلارا و خورشید» اقتباسی از رمان علمی تخیلی کازوئو ایشی‌گورو نویسنده برنده جایزه نوبل است.

داستان درباره کلارا با بازی اورتگا است که به عنوان یک دوست مصنوعی طراحی شده است. مادر جوزی با بازی تاریا که یک نوجوان بیمار است، این دوست مصنوعی را برای دخترش می‌خرد تا او از تنهایی دربیاید. در این رابطه جدید که بین ربات و دختر نوجوان شکل می‌گیرد. دوست مصنوعی سعی دارد او را در مشکلات یاری کند و در این مسیر با عاطفه و درک انسانی آشنا می‌شود.

در حالی که امی آدامز در نقش مادر جوزی بازی می‌کند، آران مورفی در نقش ریک، بهترین دوست جوزی و همسایه آنها بازی خواهد کرد.

نویسنده فیلمنامه این فیلم داوی والر است. و ایشی‌گورو به عنوان تهیه کننده اجرایی با این پروژه همکاری می‌کند.

آران مورفی از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ در نمایشنامه «همنت» که توسط بوش موکارزل و بن کید نویسندگی و کارگردانی شده بود، نقش اصلی را بازی کرد. او همچنین سال ۲۰۲۲ در فیلم «لولا» به کارگردانی اندرو لگ بازی کرده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا