سینمای جهان

مایکل داگلاس با پسرش همبازی می‌شود

مایکل داگلاس با پسرش کامرون در یک فیلم سینمایی بازی می‌کند.

به نقل از هالیوود ریپورتر، مایکل داگلاس با پسرش کامرون در «گره خونی» بازی می‌کند. هاوارد دویچ سازنده «امپراتوری» کارگردانی این درام خانوادگی را برعهده خواهد داشت.

داستان این فیلم درباره پدر و پسری است که از هم جدا شده و رابطه از هم پاشیده‌ای دارند و سعی می‌کنند در یک مسابقه ماهیگیری با هم همراهی کنند.

کامرون پسر بزرگ مایکل داگلاس است که سال ۲۰۰۳ در درام «در خانواده جاری است» ساخته فرد شپیسی با پدر و پدربزرگش کرک داگلاس جلوی دوربین رفته بود.

کامرون داگلاس ۴۳ ساله خودش پدر ۲ فرزند است و در فیلم‌هایی مانند «آدم و حوا» ساخته نشنال لمپون در سال ۲۰۰۵ و درام اکشن «لود شده» در سال ۲۰۰۸ بازی کرده است اما بیش از آن برای اینکه چند بار برای همراه داشتن مواد مخدر دستگیر شد، شناخته می‌شود. او سال ۲۰۱۰ به جرم همراه داشتن هرویین و خرید و فروش متامفتامین و کوکایین به ۵ سال زندان محکوم شد. در آن زمان مایکل داگلاس برای کوتاهی در این امر سرنش شد اما وی زندان را برای نجات پسرش ضروری خوانده بود. کامرون پس از آزاد شدن از زندان کتابی به نام «راه طولانی به خانه» در مورد تجربیاتش از مواد و زندان منتشر کرده و با بازی در فیلم «دونده» ساخته میشل دانر در سال ۲۰۲۱ به دنیای بازیگری بازگشته است.

در فیلم «گره خونی» مایکل داگلاس در نقش پدری ظاهر می‌شود که در تلاش برای پیوند مجدد با پسرش او را به پورتوریکو دعوت می‌کند تا در مسابقه ماهیگیری پدرها و پسرها شرکت کنند.

دویچ این فیلم را برمبنای فیلمنامه‌ای از رودی هرینگتون که با اقتباس از کتاب «تماشا از ورای آب» نوشته باب ریچ نوشته شده است، می‌سازد. وی از این فیلم به عنوان فیلمی درباره رستگاری، عشق و بخشش یاد کرد که چند نسل یک خانواده را که با راز و قتل و اعتراف از هم دور شده‌اند، دوباره گرد هم می‌آورد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا