سینمای جهان

آغاز فیلمبرداری فیلم Red One با دواین جانسون و کریس اوانز

ساخت فیلم سینمایی «رد وان» (Red One) به کارگردانی «جیک کسدن» و با بازی دواین جانسون و کریس اوانز کلید خورد.

«دواین جانسون» و «کریس اوانز» با انتشار تصویری از پشت صحنه «رد وان» (Red One) آغاز فیلمبرداری این پروژه به کارگردانی «جیک کسدن» را تأیید کردند. در این فیلم «جی.کی. سیمونز» و «بانی هانت» به ترتیب نقش سانتا و خانم کلاوس را بازی می‌کنند. فیلم «رد وان» را آمازون پرایم ویدیو پخش می‌کند.

«کرنان شیپکا» ستاره سریال «ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا» (Chilling Adventures of Sabrina)، «لوسی لیو»، «الیزابت الیس»، و «وسلی کیمل» دیگر بازیگران این فیلم خانوادگی خواهند بود.

«جیک کسدن» که فیلم‌های «جومانجی» از جمله «جومانجی: مرحله بعدی» (Jumanji: The Next Level) را در کارنامه دارد این فیلم را کارگردانی می‌کند. و «کریس مورگان» که «هابز و شا» (Hobbs and Shaw) و «سرنوشت خشمگین» (The Fate of the Furious) را نوشته به عنوان نویسنده فیلمنامه به این پروژه اضافه شده است. «جیک کسدن» و «دواین جانسون» با فیلم‌های «جومانجی» فروش ۱.۷ میلیارد دلاری را تجربه کرده‌اند.

سیمونز اخیراً با «ریکاردو بودن» (Being the Ricardos) پرایم ویدیو نامزد اسکار شده. و جوایزز آکادمی، بفتا، ایندیپندنت اسپیریت، گلدن گلوب و بسیاری دیگر را برای «شلاق» (Whiplash) در کارنامه دارد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا