سینمای جهان

ساخت چند فیلم و سریال از بازی محبوب «ابزار جنگ»

کمپانی نتفلیکس تصمیم دارد چندین اقتباس از بازی محبوب «ابزار جنگ» تولید کند.

به نقل از ورایتی، نتفلکیس قصد تولید اقتباسی از بازی «ابزار جنگ» («چرخ‌دنده‌های جنگ») یکی از محبوب ترین بازی های ویدیویی ایکس‌باکس را دارد.

سرویس استریم نتفلیکس روز دوشنبه ۷ نوامبر اعلام کرد در حال تولید یک فیلم بلند سینمایی براساس این فرنشایز علمی تخیلی تیراندازی سوم شخص است و به دنبال آن قرار است یک مجموعه انیمیشن مربوط به بزرگسالان نیز از این اثر بسازد. نتفلیکس همچنین اعلام کرد این اثر پتانسیل داستان های بیشتری را نیز دارد.

شرکت توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی کانادایی کوالیشن که پس از اینکه مایکروسافت حقوق بازی را از سازنده اصلی اش یعنی اپیک گیمز بدست آورد، کنترل بازی «ابزار جنگ» را در دست گرفته است نیز در این اقتباس‌ها با نتفلیکس همکاری خواهد کرد.

اولین نسخه ویدیویی «ابزار جنگ» روی ایکس‌باکس ۳۶۰ در سال ۲۰۰۶ به صورت انحصاری منتشر شد. داستان این بازی درباره شخصیت مارکوس فنیکس یک سرباز کهنه‌کار است که وظیفه نابودی لوکاس هورد و نجات بشریت را بر عهده دارد.

در سال های گذشته بارها تلاش شد تا «ابزار جنگ» به سینماها بیاید با این حال این اتفاق رخ نداد. کمپانی نیولاین مدتی کوتاه حق و حقوق اقتباس این اثر را در سال ۲۰۰۷ خریداری کرد پس از آن اسکات استوبر رییس فعلی بخش فیلم های اصلی نتفلیکس در سال ۲۰۱۳ با همکاری کمپانی اپیک گیمز به سراغ این اقتباس آمد که بازهم ممکن نشد.

نتفلیکس روز گذشته نام هیچ فیلمسازی را در ارتباط با این پروژه اعلام نکرد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا