سینمای جهان

موفقیت «غیرعادی» در سینمای آمریکا

فیلم سینمایی «غیر عادی» با فروشی نه چندان خوب توانست برای دومین هفته متوالی صدرنشین گیشه سوت و کور آمریکا شود.

فیلم ترسناک و کمدی «غیر عادی» موفقیت خود را در گیشه این هفته آمریکا که مدتی است به خاطر کرونا آسیب دیده تکرار کرد و با فروش ۱.۲ میلیون دلاری از ۲ هزار سینمایی که در اختیار داشت، برای دومین هفته متوالی صدرنشین شد.

وینس وان در این فیلم که با همکاری کمپانی‌های یونیورسال و بلوم هاوس پروداکشن ساخته شده، نقش یک قاتل سریالی را بازی می‌کند و کاترین نیوتون نیز یک دختر دبیرستانی است. فیلم «غیر عادی» به دلیل عدم تمایل بسیاری از مخاطبان برای بازگشت به سینما تا زمان تهیه واکسن کرونا، در اکران ده روزه خود ۵.۶ میلیون دلار فروخته است.

تحلیلگران گیشه می‌گویند با افزایش میزان مبتلایان به کرونا در پاییز امسال دور دیگری از تعطیلی‌ها و منع آمد و شد روی سینماها تاثیر خواهد گذاشت. در نتیجه تعطیلات موقت، حتی در مورد فیلم‌هایی که ثابت کرده اند در چند ماه گذشته کاملاً خوب بوده اند، تجارت سینما نسبت به آخر هفته گذشته به شدت کاهش یافته است.

فیلم سینمایی «جنگ با پدربرزگ» که هفتمین هفته اکران را پشت سر می‌گذارد، با کسب ۷۳۷ هزار دلار به جایگاه دوم رسید. این فیلم با بازی رابرت دنیرو بعد از ۴۵ روز اکران در سینماها، تنها ۱۶ میلیون دلار فروش داشته است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا