سینمای جهان

دیوید لینچ خطاب به پوتین: هر چه بکارید، درو خواهید کرد

«دیوید لینچ» کارگردان مطرح آمریکایی به انتقاد شدید از «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه به سبب حمله به کشور اوکراین پرداخت.

به نقل از ایندی وایر، «دیوید لینچ» در برنامه روزنامه گزارش آب و هوایی خود که در وبسایت یوتوب منتشر می‌شود، در واکنش به حمله روسیه به کشور اوکراین، صحبت‌های تندی علیه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مطرح کرد و گفت: «اگر بتوانم چیزی به آقای پوتین بگویم این است که ما به عنوان یک انسان مسئول این هستیم که چگونه با همنوعان خود رفتار کنیم. و یک قانون طبیعت وجود دارد، قانونی سخت و سریع. هیچ حفره‌ای و هیچ راه گریزی وجود ندارد و این قانون این است: هر چه بکارید، درو خواهید کرد و در حال حاضر، آقای پوتین، شما در حال کاشت مرگ و ویرانی هستید و همه چیز به عهده شماست».

دیوید لینچ ادامه داد: «اوکراینی ها به کشور شما حمله نکردند. شما به کشورشان حمله کردی و این همه مرگ و ویرانی برمی گردد و به دیدارت خواهد آمد. توصیه من به شما این است، خودت را نجات بده. اوکراینی‌ها را نجات دهید، این دنیا را نجات دهید. با همسایه های خود کنار بیایید. شروع به ایجاد دوستی کنید. ما یک خانواده جهانی هستیم. دیگر جایی برای این نوع پوچی وجود ندارد. این حمله را متوقف کنید بیایید با هم کار کنیم تا همه کشورهای این دنیا بتوانند در صلح زندگی کنند و مشکلاتی را که با هم داریم حل کنیم. بیایید واقعی شویم».

این کارگردان ۷۴ ساله که از اوایل دهه ۱۹۷۰ وارد وادی فیلمسازی شد، ساخت فیلم‌های موفقی چون «مرد فیل‌نما»، «در قلب وحشی»، «بزرگراه گمشده»، «جاده مالهالند» و همچنین سریال معروف «توئین پیکس» را در کارنامه دارد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا