سینمای جهان

تجلیل از شاهرخ خان در جشنواره فیلم عربستان

شاهرخ جان جایزه افتخاری دومین دوره جشنواره فیلم دریای سرخ عربستان را دریافت می کند.

به نقل از ورایتی، شاهرخ خان ستاره بالیوود و یکی از نمادهای بین المللی سینمای هند با دریافت جایزه افتخاری جشنواره بین المللی فیلم دریای سرخ عربستان سعودی تجلیل خواهد شد.

شاهرخ خان که یک بازیگر و تهیه کننده پرکار است. پیش از این در جوایز بالیوودی مربوط به اروپای مرکزی سه بار موفق به دریافت جایزه شده است.

محمد الترکی مدیر جشنواره دریای سرخ عربستان درباره اهدای این جایزه به شاهرخ خان گفت: از اینکه شاهرخ خان را که یک استعداد قابل توجه و یک فوق ستاره بین المللی است. مورد تجلیل قرار می دهیم. بسیار هیجان زده هستیم. خان از اولین نقش آفرینی هایش مخاطبان را مجذوب خود کرده و یکی از مشهورترین بازیگران جهان است. که امروز فعالیت می کند.

دومین دوره جشنواره فیلم دریای سرخ بین روزهای یک تا ۱۰ دسامبر در شهر جده در ساحل شرقی دریای سرخ برگزار می شود. امسال الیور استون ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی جشنواره را بر عهده خواهد داشت.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا