سینمای جهان

وین دیزل در تصویر جدید فیلم سریع و خشن 10

وین دیزل، بازیگر نقش دومینیک تورتو تصویر جدیدی از فیلم Fast X را منتشر کرد که در ادامه او از پخش اولین تریلر این فیلم اکشن در ماه آینده خبر داد.

هفته گذشته بود که وین دیزل با انتشار پستی در اینستاگرام تایید کرد که کمتر از دو ماه دیگر اولین تریلر فیلم سریع و خشن 10 منتشر خواهد شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم Fast X منتشر شده است. وین دیزل به‌تازگی تصویر جدیدی از فیلم Fast and Furious 10 را منتشر کرده است که در آن شاهد بازگشت دومینیک تورتو هستیم و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

وین دیزل در تصویر جدید فیلم سریع و خشن 10

وین دیزل در ادامه پست جدید خود در اینستاگرام تایید کرد که اولین تریلر فیلم Fast X ماه آینده پخش خواهد شد، اما از دادن تاریخ دقیقی در این رابطه خودداری کرد. بااین‌حال می‌توان انتظار پخش اولین تریلر فیلم Fast X را در طول مسابقه سوپر بول امسال داشت که پیش از این اولین تریلر برخی از فیلم‌های سریع و خشن در طول این مسابقه پخش شده بودند. حالا باتوجه‌به پیام اخیر دیزل می‌توان گفت که پخش اولین تریلر این فیلم اکشن در طول مسابقه Super Bowl امسال تقریبا قطعی است.

وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملچیور، آلن ریچسون، اسکات ایستوود، ریتا مورنو و کاردی بی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast X حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لویی لتریر، کارگردان فیلم The Incredible Hulk و فیلم Now You See Me وظیفه کارگردانی فیلم سریع و خشن 10 را براساس فیلمنامه‌ای از جاستین لین و دن مزیو، نویسنده فیلم Wrath of the Titans بر عهده دارد.

فیلم Fast X قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم سریع و خشن 11 در دست ساخت است که این قسمت که پایان داستان سری اصلی است، هنوز تاریخ اکرانی ندارد. همچنین شایعات بازگشت گل گدوت، بازیگر نقش جیزل یاشر در فیلم سریع و خشن 10 شنیده می‌شود، اما این شایعه هنوز تایید نشده است. گفته می‌شود که گدوت در یکی از نسخه‌های فیلم حضور داشته است، اما مشخص نیست نسخه نهایی و اکران فیلم همان نسخه باشد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
زومجی

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا